vrijdag 24 februari 2012

Bestelling Pretty Polish

Al sinds dat ik ze overal voorbij zag komen, zat ik te overdenken of ik ook een kitje met de magnetische nagellak van Pupa zou willen en een paar dagen geleden heb ik eindelijk de knoop doorgehakt en een bestelling geplaatst bij Pretty Polish. Dat setje was natuurlijk niet het enige wat ik bestelde. Ik kan gewoon niet maar één ding bestellen en al helemaal niet meer toen ik de webshop aan het doorzoeken was. Wat een toffe lakjes zeg! Mijn moeder en mijn zus hebben me erg raar aangekeken toen ik het pakketje open had gemaakt en ik zal later in het artikel wel uitleggen waarom.
Een grote bestelling is het niet, maar oh my, wat een mooie spulletjes! Ik wist al wel dat de lakjes mooi waren, maar toen ik ze in het echt zag was het echt een 'wow-effect' en heb ik volgens mij wel een stuk of 25 keer gezegd: Pap/mam/zus, kijk nou hoe mooi! Kijk hoe prachtig! Whaaaaa, echt super zeg! En dat dan een kwartier lang. Ik snapte op zich wel dat mijn ouders en zus op een gegeven moment dachten: Vera, nu is het wel genoeg! Ik kan er ook niks aan doen dat mijn hartje sneller gaat kloppen van deze lakjes en dat snappen ze gewoon niet. They don't have any idea! 
Hier begon de search for the beautiful polishes mee! Ik had inmiddels de knoop doorgehakt dat ik een Magnetic Nail Art Kit ging bestellen, maar toen moest ik de kleur nog kiezen. De groene kleur leek me het mooist, dus die ging mijn digitale winkelmandje in, hoppa! Dit setje kost €9,95. Maar met deze prachtige lak eindigde het nog niet natuurlijk! 
Kijk naar deze beautiezz! Ik wist dat ik ze mooi zou vinden, maar mijn mond viel open toen ik deze lakjes in mijn handen had. Ik heb gekozen voor de kleuren Pinky Brown (die is in de webshop zelfs al tijdelijk uitverkocht!) en Purple Blue. Mijn twee favoriete kleuren van de Beetlejuice collectie van Models Own. Deze heb ik echt 300 keer onder mijn zus haar neus geduwd om te laten zien hoe gorgeous ze zijn! 
Nog even twee close-upjes. Ik kon het niet laten! Ze kosten €7,50 per stuk en dat vind ik een mooie prijs voor 14 ml van deze super mooie lak! Go get your favorite while you can!
En als laatste voegde ik deze schattige nail art stickertjes nog aan mijn winkelmandje toe. Ze kosten €1,45 en ze leken me erg leuk en ze vallen zeker niet tegen. Leuk met die kleine gekleurde rhinestones!

Volgens mij heb ik in dit artikel wel licht door laten schemeren dat ik erg blij ben met deze bestelling toch? ;) Ok, ik weet het, dat is een understatement. I love them all! Binnenkort zullen jullie zeker swatches te zien krijgen van deze mooie lakken en de stickertjes zullen vast nog wel een keer voorbij komen in een nail art.

Al deze producten zijn te koop in de webshop Pretty Polish. Ik zou zeggen: ga zeker even een kijkje nemen, want er zijn nog veel meer leuke spulletjes om te shoppen. Het is dat ik me in moest houden, maar anders had ik de halve winkel leeggeroofd ben ik bang! Je kan met IDeal en Paypal betalen en een bestelling van meer dan €25 wordt gratis bezorgd. Ik had het pakketje 1,5 dag na het plaatsen van de bestelling binnen, lekker snel dus. De lakjes zaten goed ingepakt in extra bubbeltjesplastic. Een erg goede service dus! Me = happy! 

Heb jij wel eens iets geshopt bij Pretty Polish?