vrijdag 24 februari 2012

Catrice LE Nymphelia Nail Laquer Be Pool

Een groot deel van de nieuwe LE Nymphelia van Catrice die nu in de schappen ligt wordt aan het vaste assortiment toegevoegd, dus een echt 100% limited edition is het niet. De lipglossjes, blush en één lakje zullen niet worden opgenomen in het vaste assortiment. Dit ene lakje kon ik natuurlijk niet laten liggen en zal ik vandaag aan jullie laten zien en ik zal alvast verklappen, ik vind hem mooi!
Het eerder genoemde lakje heeft de naam Be Pool gekregen. Bij de persfoto's leek het lakje niet zo bijzonder, maar toen ik hem in real life ging bekijken vond ik hem erg bijzonder. Het is een petrolblauwe kleur. Een kleur die ik nog niet echt in mijn stash heb, maar er is nog iets wat deze lak bijzonder maakt voor mij.
Een mooie groen/blauwe shimmer! Ik vind dat de shimmer het lakje een erg mooie finish geeft, die ik nog niet vaak ben tegengekomen. Ook op je nagels is de shimmer mooi te zien. 
Op de foto zie je hem eigenlijk bijna niet, maar in het echt is het gewoon een mooie subtiele shimmer. Niet dat je de shimmer echt heel duidelijk ziet zitten, maar het geeft wel een apart effect aan de lak. Ik ben dol op deze kleur alleen vind ik het vooral een herfstlakje en daar moet ik nog wel een tijdje op wachten! Niet dat ik dat erg vind hoor. Kom maar op met die zomer, maar dan zal ik toch meer naar wat lichtere, fellere kleurtjes kiezen. Toch ben ik blij dat ik dit lakje aan mijn collectie heb mogen toevoegen en echt warm is het nog niet buiten, dus ik ga hem dragen nu ik het nog bij het weer vind passen!
De lak heeft ook het nieuwe kwastje (om hem te zien kun je naar dit artikel gaan) en de lak is niet te dun en niet te dik, dus hij lakt erg fijn! Met één laagje heb ik nog wat 'kale' plekken op mijn nagels, maar met twee laagjes is hij volledig dekkend en hij heeft niet veel tijd nodig om te drogen als je dunne laagjes aanbrengt.

Kortom, ik ben blij met dit lakje. Hij is fijn in gebruik en heeft een mooie kleur. Hij is maar tijdelijk verkrijgbaar dus je moet snel zijn. De Nymphelia limited edition is te koop bij Kruidvat en dit lakje kost €2,49. Het is het enige lakje die niet in het vaste assortiment komt, dus niet te lang twijfelen, want op = op!

Heb jij iets gekocht van de Nymphelia collectie?