zondag 19 februari 2012

Shoplog Kleding

Kleding shoppen doe ik niet zo heel erg vaak, maar ik had toch echt een paar nieuwe broeken nodig en dan kom je ook nog wat andere leuke dingetjes tegen natuurlijk. Ik heb alleen wel een broekenprobleem, waardoor ik maar bij een paar winkels kan slagen voor een goed zittende spijkerbroek.
Ik heb namelijk nogal lange benen, maar ik ben erg smal, waardoor de grotere maten vaak te breed zijn om mijn middel en de kleinere maten vaak de kort bij mijn enkels. De enige winkel waar ik tot nu toe voor broeken had kunnen slagen was de Bershka, maar daar kan ik nu een winkel aan toevoegen: CoolCat!
Ik kwam eigenlijk bijna nooit in deze winkel en als ik er kwam lette ik niet echt op de broeken. Ik besloot eens een kijkje te gaan nemen en zag hele gave gekleurde skinny jeans liggen. Ik heb een lichtblauw/turquoise en een donkerblauwe uitgekozen. Ook de oranje/roze kleur vond ik erg gaaf, maar ik vond twee wel genoeg voor een tijdje! De broeken kosten ongeveer 20 euro per stuk. Ik weet de prijs niet helemaal zeker meer, maar ze waren sowieso niet duur. De broeken zijn niet alleen lang genoeg voor mijn benen, ze zijn zelfs nog ietsje langer, dus wat ben ik blij met deze twee broeken! En vinden jullie de kleuren ook zo tof? Ik zit echt te twijfelen of ik die roze/oranje variant niet ook moet gaan halen. Wat vinden jullie?
En natuurlijk kon ik het ook niet laten om even de H&M binnen te lopen, maar ik vond de collectie die ze op dat moment hadden een beetje tegenvallen. Bij de rekken met sale zag ik wel dit mooie zwarte jurkje hangen en hier kreeg je €10 korting op waardoor hij ongeveer 15 euro kostte. Die moest met mij mee naar huis, want zwarte jurkjes zijn makkelijk te combineren en kunnen altijd! Het heeft een mooi kreukel-effect aan de onderkant. Ik kon het niet logisch op de foto krijgen, maar misschien laat ik hem nog wel een keer zien terwijl ik hem aanheb. Dan krijg je toch wel een beter beeld!
Ik had eigenlijk helemaal geen nieuwe schoenen nodig, maar mijn moeder en zus wilden even bij Van Haren naar binnen. En om dan buiten de deur te gaan staan wachten ging me te ver, maar ja hoor, ik zag een paar schoenen dat ik moest(!) hebben! Ik paste ze aan en ze zaten als gegoten. Toen kon ik helemaal geen excuus meer bedenken om ze niet te kopen dus ze gingen met mij mee naar huis en ik heb ze sindsdien bijna elke dag aangehad. 
Het zijn mooie zwarte veterlaarsjes met hoge hak, een rits en een mooi patroontje, zoals je op de foto hierboven goed kan zien. Ze zitten echt perfect en hoewel ik meestal voor mijn oude vertrouwde gympies kies, loop ik hier ook erg makkelijk op! Ik ben zo blij met deze schoenen en dit is zeker geen miskoop geweest. Ze kosten €24,90.

Ik ben blij met alle items die ik gekocht heb en zit er dus aan te denken om nog een kleur van de broeken te gaan halen. Ze zitten lekker en zijn ook nog eens niet duur. Twijfel, twijfel, twijfel. Ik moet er nog even over nadenken.

Heb jij gekleurde skinny jeans in jouw kledingkast? Welke kleuren?