zaterdag 4 februari 2012

Bestelling Webshop Pretty Please

Een tijdje geleden schreef ik een artikel over een hele leuke webshop: Pretty Please. Hierin liet ik een aantal producten zien, waaronder de soap in a jar. Deze had ik toen besteld in de chocoladegeur en ik vond het product zo heerlijk dat ik nog meer geuren wilde uitproberen. Ik heb dus opnieuw een bestelling geplaatst met twee andere geuren en ik kan het dan natuurlijk ook niet laten nog een paar dingetjes in mijn electronische winkelmandje te gooien!
De twee nieuwe soap in a jar geuren. Ik heb de geuren Lemon Meringue en Peppermint Patty gekozen, maar deze keuze was zeker niet makkelijk. Er zijn 7 verschillende geuren en eigenlijk zou ik ze allemaal wel willen uitproberen. Toch heb ik er dus twee kunnen kiezen. Ik hou erg van citroengeurtjes en de zeep met pepermuntgeur leek me gewoon heel apart. Binnenkort komt een review van de chocoladevariant, die ik bij mijn vorige bestelling had gekocht en zo gauw ik deze twee heerlijke geuren goed heb kunnen uitproberen zal ik hier zeker ook nog wel een artikeltje over schrijven. 
Sinds een maandje of twee heb ik een brandertje voor Soy Scents. Ik kon het dus niet laten deze ook een paar aan mijn bestelling toe te voegen. Natuurlijk moest de citroengeur erbij. Het is een mini, maar toch kun je daar nog vrij lang plezier van hebben. De mini citroen soy scent kost €0,98.
Ook de geur Angel heb ik besteld en deze geur vind ik moeilijk te omschrijven. Het is een warme, vrouwelijke geur, die gebasseerd is op de gelijknamige parfum. Zeker een aanrader. Dit is wel een fullsize en deze kost €1,95. Zie je trouwens die leuke glittertjes?
Ten slotte bestelde ik nog een nail art wheel met fimo bloemetjes. Deze kostte €2,95 en je krijgt hier 60 dunne schijfjes voor. Het leek me leuk om gewoon een keer uit te proberen en wie weet zie je hier binnenkort wel een artikel met een nail art waarbij ik deze bloemetjes gebruikt heb. 
Bij de bestelling zat een leuke sample van een geurtje, die je in de webshop kan kopen. Ik heb hem nog niet geroken, maar het is een erg leuk verrassingscadeautje!

Zoals je wel gemerkt hebt, ben ik erg blij met mijn spulletjes! Ik blijf het een super leuke webshop vinden en ben bang dat ik over een tijdje toch weer een bestelling zal gaan plaatsen. Meer soy scents staan nog op mijn verlanglijstje, misschien een Sleek pout polish, Solid Shampoo Ylang en ook het Queen Helene Avocado & Grapefruit Masque. En natuurlijk nog meer geuren van de Soap In A Jar is iets dat ik niet zomaar zal kunnen weerstaan! Kortom, te veel leuke spulletjes zijn er in deze shop te koop. Niet zo goed voor mijn bankrekening, maar gelukkig word ik er wel heel blij van!

Heb jij wel eens iets besteld bij de webshop Pretty Please?