maandag 20 februari 2012

Essence-Producten-Uit-Assortiment Colour & Go #2

Het nieuwe assortiment van Essence begint langzaam in de filialen binnen te druppelen, maar toch wil ik nog een aantal producten laten zien. Je kan ze in sommige winkels nog in de schappen vinden en anders misschien nog wel in de kortingsbakken. Vandaag de andere 4 Colour & Go nagellakjes.
Om te beginnen met een mooi rood lakje genaamd Red-Y To Go! Het is een mooi kleurtje met een lichte shimmer erin. Hij doet me een beetje denken aan het rode lakje uit de Bohemia LE van Catrice. Hij lakt prima en dekt in twee dunne laagjes. Het is een erg opvallende lak, dus als je niet van felle in-your-face-kleurtjes houdt, zou ik deze skippen.
Met dit grijs/bruine lakje Date With The Night heb ik geworsteld. Door de lichte metallic finish lakt hij niet zo fijn en best streperig. Het was een hele klus om dit lakje mooi op mijn nagels te krijgen, dus veel dragen zal het ik niet doen. Als het nou echt een super-bijzondere-mooie-fantastische-kleur was, dan had ik het er wel voor over. Hij is net wat te gewoontjes en bruin en grijs zijn sowieso geen favoriete kleuren van mij. Hij dekt gewoon goed in twee laagjes en droogt in normaal tempo.
In Style lakte ook niet erg geweldig, maar omdat ik dit kleurtje wat mooier vind draag ik hem toch af en toe. Het is een donkerblauwe kleur met ook een heel klein beetje groen. Ook de blauw/groene shimmer is geeft een mooi effect. Hij lakt een klein beetje streperig, maar het droogde goed even op. Hij dekt in 2 laagjes en droogt gewoon in normaal tempo.
The Only Chance is ook een bruin lakje met een grijze gloed, maar deze lakt veel fijner! Ik denk dat dit komt door de crèmefinish. Het is een mooi lakje. Hij lakt fijn, dekt in twee dunne laagjes en droogt snel. What else do you want? Op de foto lijkt het alsof er kleine vlekjes inzitten, maar dat komt omdat deze lak een extreme glans heeft en dus alles reflecteert! Een mooi melkchocoladebruin kleurtje.

Als je een van deze lakjes nog wil moet je snel naar Kruidvat rennen en misschien gaan grabbelen in de kortingsbakken. Ze zullen nu niet meer kosten dan €1, dus een mooi prijsje voor een lak met 5 ml! 

Heb jij ook lakken die je eigenlijk bijna nooit draagt, omdat hij niet fijn lakt en de kleur niet bijzonder genoeg is?