dinsdag 7 februari 2012

Essence-Producten-Uit-Assortiment Colour & Go #1

Na Catrice gaat ook Essence het assortiment drastisch veranderen. Veel producten zullen vanaf maart 2012 niet meer te koop zijn en ik heb lakjes, eyeliners, stripers, (glitter) top coats, nagelverzorgingsdingen en nog veel meer, dus verwacht de komende weken weer een aantal artikelen met swatches en reviews van de producten die ik heb die eruit worden gehaald! (klik hier voor de producten die eruit gaan met foto's) Vandaag vier lakjes van de colour & go nagellaklijn.
Icy Princess is een mooi zilver kleurtje met een lichte foil finish. Hij lakt erg fijn en dekt prima in twee dunne laagjes. Ik vind het een prachtig kleurtje en zal hem vaak dragen. Ook denk ik dat hij erg mooi is als basis voor een nail art of met een cracking top coat er overheen. Misschien ga ik van dit lakje nog wel een back-up halen, want je kan er veel kanten mee op!
Deze lak heet Trust In Fashion en het is een prachtig groen kleurtje met een blauwe ondertoon. Het lakje heeft een crème finish en dus niet zoveel poespas, maar ik vind het een mooie kleur. Hij lakt verder prima en dekt ook gewoon in twee dunne laagjes. 
Allemaal goed dus, alleen moet je wel goed uitkijken en een goede laag base coat eronder dragen, want ander staint hij dus echt in je nagels en kun je een week lang met groene nagels rondlopen. Bij mij was dit gebeurd aan de randen van mijn nagels. Ik draag toch altijd nagellak dus je zag het toch niet, maar ik kan je zeggen het was geen mooi gezicht. 
Goede laag base coat dus en ook goed tot aan de randen, zodat de hele nagel bedekt is. Bij het afhalen kwam zelfs wat groen op mijn vingers terecht. Beetje onhandig allemaal, maar uiteindelijk krijg je het er wel af hoor. Houd je niet zo van al dit 'gedoe', dan zou ik dit lakje skippen. Ik heb dit nog nooit ergens anders gelezen of gehoord, maar dit was in ieder geval mijn ervaring met deze lak!
Dress For A Moment is een heel mooi pastel paars kleurtje. Ook deze heeft een crèmefinish, lakt fijn en dekt met twee dunne laagjes. Ik vind het een erg mooi fris kleurtje. Echt iets voor de aankomende lente - al heb ik nu nog niet echt het gevoel dat die er snel aan zit te komen, it's cold! Ik vind dat dit kleurtje een erg hoge cute-factor heeft en zal deze zeker nog vaker uit mijn stash tevoorschijn toveren.
Last but not least, Irreplaceable! Dit lakje is zeker mijn favoriet geworden. Het is een niet te opvallende lak, maar hij is wel heel bijzonder. Ik snap ook niet dat hij uit het assortiment gehaald wordt en heb hier al een back-up van liggen, want bijna iedereen die hem heeft vindt hem prachtig en als ik hem draag krijg ik veel positieve opmerkingen. Het is een soort nude kleurtje met veel mooie gouden microglittertjes erin. Hij lakt heel fijn en is volledig dekkend bij twee dunne laagjes. Voor mij is deze lak echt irreplaceable!

Vier mooie kleurtjes, die fijn lakken en allemaal goed dekkend zijn bij 2 dunne laagjes. Al met al prima en als een van deze kleurtjes jou aanspreekt zou ik je zeker adviseren snel te gaan kijken, want over een paar weekjes zullen ze niet meer in de schappen liggen. 

De Essence Colour & Go lakjes zijn te koop bij Kruidvat en kosten normaal gesproken €1,29. Deze lakjes zullen echter het assortiment verlaten en zijn dus nu als het goed is te koop met 50% korting. Op = Op!

Ga jij nog iets kopen met 50% korting, voordat het niet meer in de winkels ligt?