vrijdag 17 februari 2012

Essence-Producten-Uit-Assortiment Oog- en lippotlood

De schappen van Essence worden leger en leger, maar toch liggen er nog best wat van de producten die er uit zullen gaan. Van deze drie potloodjes zullen we ook afscheid moeten nemen en dat vind ik erg jammer, want het zijn leuke producten!
Inmiddels is het wel bekend: ik houd van felle kleurtjes! En dan niet alleen op mijn nagels, maar ook boven en onder mijn ogen. Het kajal pencil in de blauwe kleur (11 cool breeze) en de knalgele kleur (17 neon sweetie) gaan uit het assortiment. Hopelijk komen er leuke felle kleurtjes voor terug, want hiermee kun je jouw ooglooks zeker opvrolijken!
De lipliner in de kleur 01 soft rosé is een vrij licht roze kleurtje. Voor mij echt een my lips but better kleur. Ik gebruik niet zo vaak lippotlood, maar soms vind ik het wel mooi om een licht matte finish op mijn lippen te hebben. 
De swatches. Je kunt zien dat alledrie de potloodjes een goede pigmentatie hebben. Dit is het resultaat na twee keer 'tekenen'. Na een keer was de pigmentatie al goed, maar nu knallen de kleurtjes er echt uit! In het echt waren de oogpotloden nog wat feller. Ze brengen fijn aan en blijven prima zitten. Zowel de oogpotloden als het lippotlood gebruik ik regelmatig alleen de gele is wat lastiger te combineren. 

De kleurtjes zijn mooi, de pigmentatie is goed, ze brengen fijn aan en blijven prima zitten. Wat zou je eigenlijk nog meer willen toch? Een laag prijsje misschien? Check! Deze potloodjes kosten namelijk maar €0,99 en omdat ze uit het assortiment zullen gaan heb je ook nog eens 50% korting. Ik zou zeggen: bevallen de kleurtjes, ga langs Kruidvat en kijk of ze bij jou nog in de schappen liggen!

Gebruik jij ook wel eens felle kleurtjes oogpotlood of eyeliner?