dinsdag 14 februari 2012

Shoplog: Lush, Kruidvat en H&M

De afgelopen weken was het erg koud, maar tripjes naar de stad sla ik niet vaak over. Het is te verleidelijk om na school even de stad in te duiken om wat spulletjes te bekijken en vaak ook kopen. En al helemaal natuurlijk als Catrice net met een nieuw assortiment is gekomen.
Van het nieuwe assortiment van Catrice heb ik - tot nu toe! - alleen maar 3 lakjes gekocht. Naar deze kleurtjes was ik erg benieuwd en waren voor mij de meest bijzondere kleurtjes in de collectie die nog in de schappen stonden. Naar het gele lakje - Birdy Reloaded - was ik erg nieuwsgierig, omdat ik bye bye birdy in mijn bezit heb en ik benieuwd was of de nieuwe beter is. Ik vond de oude versie namelijk niet heel fijn lakken en hij dekte pas bij 3 à 4 laagjes. Ik ben heel benieuwd of deze beter zal lakken en dekken! 
Heavy Metallilac (wat zijn die namen toch altijd leuk gevonden!) was me nog niet opgevallen, totdat ik op verschillende blogs swatches voorbij zag komen. Ik kan niet wachten om dit kleurtje op mijn nagels uit te proberen! 
Daarnaast ligt nog King Of Greens. Dit kleurtje had ik al op het oog sinds de eerste persfoto's van het nieuwe assortiment. Ik houd toch wel van groene kleurtjes en deze heeft een prachtige shimmer en is zeker niet standaard. 
Over de H&M-lakken die ik heb ben ik erg tevreden, maar bij 'mijn' filiaal hadden ze deze steeds wel en dan weer een tijd niet, dus ik wist nooit wanneer ze in de winkel lagen. Een tijdje waren ze er weer uit en toen zag ik allemaal swatches op internet van Peppermint Fusion. Ik vond de swatches heel mooi, maar kon hem in de winkel dus niet halen. Totdat ik vorige week besloot toch maar weer een keer te gaan kijken en ja hoor, ze hadden hem eindelijk en ik hoefde geen seconde te twijfelen: die ging met mij mee naar huis voor €3,95!
Toen ik bij Kruidvat was om het nieuwe assortiment te checken kwam ik ook deze nieuwe bodybutter tegen: Blueberry & Lychee. Ik was nieuwsgierig naar de geur en rook aan het product en wat ruikt deze heer-lijk! Die kon ik gewoon niet laten liggen en al helemaal niet voor maar €2,49. Ik raad iedereen aan deze eens te gaan besnuffelen in de winkel! 

Ik ergerde mij eraan dat de Batiste droogshampoo spuitbussen steeds zo snel leeg waren en ik ze maar bleef kopen. Als je dan elke keer €3,99 uitgeeft tikt dat toch wel aan. Daarom was ik benieuwd naar de droogshampoo van Lush omdat deze beter te doseren is, omdat je de poeder er zelf uitschudt. Ook zit er gewoon meer in. Hij is dan natuurlijk wel duurder - €11,95 om precies te zijn - maar als je er veel langer mee doet ben je toch weer goedkoper uit. Ik besloot een gokje te wagen en hem gewoon te kopen. To be continued..

Ik ben weer heel blij met de spulletjes die ik gekocht heb. Mooie nagellakjes zijn bij mij altijd welkom, de body butter ruikt heerlijk en hopelijk hoef ik nu een tijdje geen nieuwe droogshampoo meer te kopen. Ik heb ook nog wat kleding geshopt, maar daar komt nog een artikeltje over de komende week.

Heb jij iets van het nieuwe assortiment van Catrice geshopt?