vrijdag 23 september 2011

Webshop: Pretty Please


Deze leuke webshop heb ik ontdekt toen ik op zoek ging naar een shop die het Mint Julep Masque van Queen Helene verkocht. Tegelijk heb ik nog wat spulletjes erbij besteld. Deze bestelling is al een tijd geleden, maar toch wilde ik jullie nog wat vertellen over mijn ervaring met deze webshop en een indicatie geven van wat er allemaal verkocht wordt.


Dit zijn de spulletjes die ik een tijd geleden besteld heb. Stuk voor stuk ben ik er erg blij mee. Het Sleek palette storm met fijne neutrale kleurtjes waar je veel kanten mee op kan. Het Mint Julep Masker waardoor ik de webshop ontdekt heb en een pompje voor nagellakremover, zodat ik niet meer moeilijk hoef te doen met potjes opendraaien en altijd of te veel of te weinig nagellak remover op mijn watjes heb zitten. Zoals je op de foto kan zien kreeg ik ook een leuke sample bij mijn bestelling. Het is een Soy Scent sample in the geur  Blueberry Cheesecake. Hierover later meer. 

De service vond ik top! De sample is natuurlijk al erg lief en alles zat netjes verpakt in een doosje bij elkaar. De bestelling is helemaal heel aangekomen. Ik had het laten verzenden met DHL en hier staan ongeveer 4-5 dagen voor en het kost €4,95. Je kunt ook via TNT laten verzenden en dan kost het via pakketpost €6,75. Iets duurder, maar dan heb je het pakketje als het goed is wel eerder. Mijn pakketje was mooi na 4 dagen binnen, dus hier was ik zeker ook tevreden over. Eigenlijk ben ik alleen maar positief over deze shop en daarom wilde ik dit natuurlijk met jullie delen!

In deze webshop zijn veel verschillende soorten producten te koop en je kunt zelfs suggesties doen door te mailen. Zo heb jij een kans dat het product waar jij al een tijdje naar op zoek bent via Pretty Please te koop is. 
Ik wil jullie ook nog even een paar dingen laten zien die Pretty Please verkoopt. Ik had het bijvoorbeeld eerder al over Soy Scents. Hiermee kun je een heerlijk geurtje verspreiden als je ook een brander hebt. Deze kun je in verschillende winkels kopen, maar sinds kort heeft ook de webshop zelf een paar exemplaren in hun assortiment. De brander op de foto hierboven vind ik erg mooi en hij kost €7,99. De Soy Scents zijn verkrijgbaar in veel verschillende geuren waaronder Blueberry Cheesecake, Granny's Green Apples, Forget Me Not en Vanilla Sandalwood . Eén Soy Scent gaat minimaal 10 uur mee en kost €1,95. Nice!


Ook verkoopt Pretty Please een aantal Sleek producten. Waaronder een aantal van de oh so popular oogschaduw paletten voor €7,25, maar ook verschillende kleuren Pout Polish voor €6,50.

Een product waar ik erg benieuwd naar ben van de webshop is de Wipped Soap In A Jar. Dit is een pot met romige zeep die in verschillende geuren te verkrijgen is. De geuren lijken me allemaal stuk voor stuk heerlijk! Alleen de marsepein variant wat minder, maar dat komt gewoon omdat ik niet zo van marsepein hou! Op de foto zie je een chocolade variant en er zijn ook nog andere geuren te koop zoals Lemon Meringue, Vanilla Cream en Peppermint Patty. Sounds good right? Je krijgt ongeveer 100 gram product en het kost €6,50. 


Als laatste wil ik nog een nieuw product van de webshop laten zien: Brush Guards. Dit is een soort rond netje dat je om je kwasten kan doen om ze in hun goede vorm te houden. Hoe handig is dat! Je kunt hem zelfs zelf op maat knippen en je hebt er al één van 50cm voor €2,99.


Al dit is natuurlijk niet het enige dat te koop is. In het assortiment zitten Z paletten, schattige eyeliners in de vorm van poppetjes (zie foto), Missha Perfect Cover BB Cream, producten van Victoria Secret, Rosebud Salve, doorzichtige nagelwieltjes, bad eieren, solid soap, een aantal producten for men en nog veel meer! Super leuk assortiment toch? 

Pretty Please is een fijne webshop met een goede, snelle service. Ze hebben erg leuke veelzijdige producten en trouwens, je kan betalen via iDeal of Paypal. 


Heb jij al ooit een iets besteld bij Pretty Please? Of ben je dat nu misschien van plan?