vrijdag 19 augustus 2011

Essence LE Ballerina Backstage Nail Polish Grand Plié In Black

Gisteren liet ik jullie de blush soufflé zien van de Ballerina Backstage collectie van Essence en vandaag is het de beurt aan het tweede product dat ik heb gekocht: Nail Polish Grand Plié In Black. De ander lakjes van deze LE spraken met niet zo aan. Lees verder om erachter te komen wat ik van deze aparte nagellak vind..
Het flesje ziet er met het kant op de dop erg cute uit. Het is wel een leuk contrast met het toch niet echt schattige kleurtje. Het kwastje is niet heel breed, maar er komt genoeg nagellak op en het lakt fijn zonder strepen. Je krijgt 10ml product, wat meer is dan er in de lakjes van het vaste assortiment van Essence zit! Maar genoeg over de verpakking. Op naar de swatch!
Het is een heel mooi zwart kleurtje met oranje glitters. Ik krijg er een beetje een halloween-feeling van. De glitters zijn niet too obvious, maar vallen wel op. Op de foto heb ik geen top coat gebruikt, dus hij glanst al mooi van zichzelf. Het lakje dekt in 2 dunne laagjes en droogt snel - altijd fijn! Ik ben echt dol op deze lak!

Om deze nagellak te bemachtigen moet je snel zijn aangezien het een limited edition is. Deze leuke must-have is te koop bij kruidvat en kost €1,79. Be Quick!

Vind jij dit kleurtje ook zo mooi? Of waren de andere kleurtjes van de collectie iets meer jouw smaak?