donderdag 25 augustus 2011

Raad eens wat ik heb gekocht..

Vandaag was ik in de stad en ging - like always - langs etos en kruidvat. Ookal heb ik helemaal niks nodig, toch loop ik altijd een rondje (ik kan zelfs drie verschillende filialen van kruidvat doorlopen - erg hè!) Vanmiddag bij kruidvat zag ik een product staan waar ik heel erg benieuwd naar was, maar dat eigenlijk nog niet te koop zou zijn. Herken je het product op de foto?
Het is de Miracle Skin Perfector van Garnier! De eerste BB cream, die in drogisterijen te koop is. Zoals ik eerder al zei, zou deze crème pas in oktober in de winkels moeten liggen, maar hier bij kruidvat stond hij al in de schappen en plotseling lag hij in mijn mandje - how weird!
Het is een behoorlijke hype aan het worden, maar voor de meiden die nog niet weten wat een BB cream is zal ik het heel kort uit proberen te leggen. Het is een crème, die je huid verzorgt, egaliseert en beschermt tegen de zon. Al deze eigenschappen in één crème is natuurlijk wel bijzonder en handig. Geen nachtkastje of wastafel vol potjes en tubes, maar gewoon één simpel product om je huid te laten stralen. 

Ik ben heel benieuwd naar dit product en was dus blij verrast toen ik mijn oog liet vallen op deze tube. Ik dacht dat ik nog minstens een maand geduld moest hebben. De komende weken ga ik hem uitgebreid voor jullie testen en ga ik kijken of het echt zo'n wondermiddel blijkt te zijn als door sommigen wordt beweerd. I'll let you guys know!

De Miracle Skin Perfector zal dus als het goed is in oktober (maar wie weet bij jou ook al wel eerder) in de winkels komen te liggen en zal €13,95 kosten. 

Ben jij ook zo benieuwd naar dit product? Heb jij al ooit een BB cream geprobeerd?