woensdag 24 augustus 2011

Puma Jam Woman Eau De Toilette

Het is zomer en dan denkt men vaak aan zon, zee en strand. Ookal heeft de zon in ons kleine landje niet echt goed z'n best gedaan om zich te laten zien, een lekker zomers luchtje kan natuurlijk niet ontbreken. Het is de manier om ondanks het niet zo zomerse weer, toch dat ultieme zomergevoel te krijgen. Zou de nieuwe geur van Puma dit voor elkaar krijgen?
De geur zou je moeten doen denken aan heerlijke zomerse dagen en je het ultieme tropische gevoel geven. Heerlijk relaxen op het strand, genietend van het zonnetje met een drankje in je hand. Who doesn't want that? De verpakking vind ik in ieder geval al bij dit gevoel passen! 
Het is een zoete bloemige en fruitige geur: een combinatie van zwarte bessen, citroen, bergamot, ananas, fresia, perzik bloesem, jasmijn en jeneverstruik hout. Ik vind vooral de citroen en ananas naar voren komen in de geur. Voor mij is hij iets te zoet, maar als jij wel van zoete fruitige geurtjes houdt, is deze eau de toilette zeker iets voor jou! 
Ik zal deze niet al te vaak gaan dragen. Het is niet echt een geur voor mij, want ik houd meer van wat zachtere bloemige geuren en ik vind ook dat je de geur heel snel al niet meer ruikt. Maar dit is natuurlijk mijn mening. Misschien lijkt jou dit geurtje wel heel lekker en dan raad ik je gewoon aan hem eens te gaan testen in een parfumerie (of gewoon bij kruidvat of etos als ze hem hebben staan). 

Een voordeel van deze eau de toilette van Puma is dat hij heel voordelig is voor je portemonnee. Voor een flesje met 20ml betaal je €10,95, die met 40ml kost €17,50 en die met 60ml kost €24,95. Als je echt dol bent op deze geur is hij ook nog verkrijgbaar in een deodorant (150ml) voor €7,50 en een shower gel (150ml) voor dezelfde prijs.

Is deze geur iets voor jou of houd je meer van ander soort geurtjes? Waar krijg jij het ultieme zomergevoel van?