maandag 15 augustus 2011

Welkom bij..




Mijn kersverse beautyblog met reviews, swatches, tips en meer! Al erg lang ben ik aan het twijfelen om een blog te beginnen en nu heb ik dan eindelijk de beslissing genomen.. Let's go!

Wil je iets vertellen of vragen, twijfel niet en laat een reactie achter of stuur een mailtje naar truecoloursofbeauty@hotmail.com

Ik hoop dat jullie vaker een kijkje komen nemen. Vanavond zal het eerste "echte" bericht online komen.

Be one of my first followers! -> Follow my blog with Bloglovin

Have fun!

x Vera

3 opmerkingen:

Tiny zei

Leuk dat je een blog begint :) de eerste posts waren alvast heel erg leuk om te lezen! :) xx

Tiny zei

Leuk dat je een blog hebt gemaakt :) de eerste posts vond ik alvast heel erg leuk! xx

VeraTCOB zei

@Tiny: dat vind ik leuk om te horen! thanks! Hoop dat je het leuk blijft vinden en me misschien wel zal gaan volgen ;)

Een reactie posten