woensdag 31 augustus 2011

Favorieten Augustus

Op veel blogs zie je rond het eind van de maand lijstjes met favorieten langskomen. Dit ga ik ook doen, omdat ik het een goede manier vind om terug te kijken op de maand en te bedenken wat je veel hebt gebruikt en wat juist niet. In dit artikel ga ik jullie mijn 5 favoriete en dus veel gebruikte producten van de afgelopen maand laten zien.
Het Mint Julep Masker van Queen Helene heb ik in het artikel over mijn favoriete gezichtsmaskers al behandeld. Ik heb hem nog niet zo lang, maar het is echt mijn favoriete masker geworden, dat ik regelmatig gebruik en zal gebruiken. Jammer dat het best moeilijk te krijgen is, maar je kan wel in één keer een grote tube bestellen waardoor je hem niet zo vaak opnieuw hoeft te kopen.

Ook al is het afgelopen zomer niet zo zonnig geweest, ik bescherm mijn huid toch nog altijd met een speciale zonnebrandcrème voor het gezicht. Het zonnetje is niet elke dag te zien, maar hij is er natuurlijk wel gewoon! Solar Expertise zonnebrand voor het gezicht SPF30 van L’Oréal Paris is een fijn product dat mijn huid niet meer laat glimmen dan het al doet – i love it! Er zijn ook vrij vaak aanbiedingen op de zonneproducten van L’Oréal Paris.
De Essence LE 50’s Girls Reloaded sprak me niet erg aan, maar nadat ik op internet een aantal swatches van de lippenstift I’m sailing had gezien moest ik hem hebben! Ik heb hem nu standaard in mijn tas zitten en vind de kleur heel mooi, terwijl ik normaal niet zo van oranje getinte producten houd. Deze lipstick is helaas niet meer te krijgen, maar wie weet vind je hem nog ergens in een kortingsbak.

De Maxfactor 2000 Calorie mascara stond al een tijd op mijn wishlist. Ik had er goede dingen over gehoord en wilde hem erg graag uitproberen. Toch heb ik hem lange tijd in de winkel laten liggen. Ik ben zo blij dat ik uiteindelijk de beslissing heb gemaakt hem toch aan te schaffen! Hij geeft een mooi, duidelijk effect, zonder dat mijn wimpers na een tweede laagje helemaal aan elkaar zitten geplakt. Deze mascara heb ik de afgelopen maand elke dag gebruikt en ik ga hem als hij op is zeker opnieuw kopen!

Als laatste in mijn favorieten staat een nagellakje dat uit het assortiment gaat en je in een eerder artikel van mij kon bewonderen: Can’t Cheat On Me. Ik heb deze nagellak wel 1,5 week op mijn nagels gehad, zonder dat de kleur mij ging vervelen. Het is zo’n mooi zilver, licht holografisch lakje dat ik, toen ik hoorde dat hij uit het assortiment zou gaan, twee extra potjes heb gekocht! Gorgeous!

Dit waren mijn vijf favoriete producten van de afgelopen maand. Alle producten heb ik zeer regelmatig gebruikt en zal ik ook nog vaak blijven gebruiken de komende tijd.

Wat zijn jouw favoriete producten van de afgelopen maand?