dinsdag 30 augustus 2011

NOTD: Catrice Am I Blue Or Green?

De namen van de nagellakjes van Catrice vind ik altijd erg leuk en toepasselijk. Zo ook bij de nagellak die ik jullie vandaag zal laten zien: Am I Blue Or Green?
Op deze foto zie ik erg duidelijk groen, maar ook weer het blauw. De naam is dus zoals ik al heb gezegd heel toepasselijk. Ik ben wel benieuwd welke kleur jullie zouden kiezen. Ik vind het nogal variëren door het verschil in lichtinval.
Het kwastje is vrij breed, zoals bij alle Catrice lakken en daardoor lakt hij fijn. De structuur is niet waterig, maar ook niet stroperig. Me happy! Het is gewoon een fijne lak net als de meeste lakken die ik van Catrice heb. Op bovenstaande foto vind ik nog steeds de groene kleur meer naar voren komen, maar hoe ziet het er nu op mijn nagels uit?
Ik zie alleen nog maar lichtblauw! In de schaduw is hij wel wat groener, maar zo zie ik het groen dat in het flesje wel steeds opviel eigenlijk bijna niet meer. Op de dop staat dat hij in twee laagjes zou moeten dekken en gelukkig doet hij dit ook! Op de foto heb ik twee laagjes gebruikt en je ziet mijn nagels er niet meer doorheen. I like! De foto heb ik pas gemaakt nadat ik de kleur er al een aantal dagen op had zitten, dus vandaar dat er een vrij groot stuk nagel te zien is tussen de kleur en de nagelriem. 

Ik vind het een leuke kleur, die fijn lakt en goed dekt. What else do you want? Het is wel een heel opvallende kleur, dus je moet er wel van houden. Am I Blue Or Green is te koop bij kruidvat voor €2,49. 

Wat vind jij van deze kleur? Vind jij het een blauw of groen kleurtje?