woensdag 17 augustus 2011

Shoplog vakantie 2011

Ik ben nu alweer een aantal dagen terug van een weekje vakantie in de ardennen. Het appartement lag erg dicht tegen de Duitse grens, sooo.. ik heb eindelijk een keer de DM bezocht! Ik heb vooral spulletjes gekocht van het merk P2 en nog wat andere kleine dingetjes. Eigenlijk wilde ik de hele winkel mee naar huis nemen, maar ik heb me gelukkig in kunnen houden. Curious? Kijk maar mee!

P2 is een merk dat jammer genoeg niet in NL in de drogisterijen verkocht word, maar daarom was ik natuurlijk extra blij dat ik dit keer in de buurt was om eens even een DM onveilig te maken! Dit heb ik gekocht:
- P2 Perfect Face! Anti-Red Base €3,95: een primer die roodheid in je gezicht zou moeten verminderen. Het zit in een soort tube met een pompje eraan vast.
- P2 Perfect Face! Make Up Base €3,95: net als het vorige product is dit ook een primer, die er dus voor moet zorgen dat je make up langer blijft zitten en je huid voorbereidt op de make up die er nog overheen gaat.
- P2 Perfect Face! Make Up Fixing Spray €3,95: een spray die je na het opmaken op je gezicht sprayt om je make up langer te laten zitten. Ik verwacht niet al te veel van dit product, maar vond het gewoon erg leuk om het eens uit te proberen.
Toen ik voor de nagellakjes stond wilde ik ze het liefst allemaal in mijn mandje stoppen, maar ik mocht van mezelf 2 kleurtjes uitkiezen en 1 crackling top coat. Ik heb uiteindelijk voor deze kleurtjes gekozen:
- P2 Color Victim Nail Polish "620 Artful" €1,55: een soort turqoise kleurtje die op de foto weer meer neigt naar blauw, maar in het potje meer naar groen (hier zal ik vast nog wel een keer een swatch van posten). Een erg fel kleurtje, maar daar houd ik van!
- P2 Crackling Top Coat "020 Silver Blast" €1,75: ik heb al een witte en zwarte crackling top coat, dus deze keuze was lekker makkelijk. Ik heb de zilvere gekozen en hoop hiermee een aantal mooie combinaties te gaan maken.
- P2 Color Victim Nail Polish "630 Passion" €1,55: een roze neon lakje. Hij is erg fel - I like!
Het volgende product staat niet op de eerste foto, maar ik ben er wel erg blij mee. Een aantal van mijn nagellakjes zijn een beetje stroperig en hier wilde ik al een tijdje een nagellakverdunner voor kopen. Ik kon deze echter alleen in webshops vinden waarbij dan ook weer verzendkosten werden berekend. Over deze Nail Polish Thinner van P2 had ik goede verhalen gehoord en voor €1,45 kan ik hem toch niet laten liggen.
Ik wilde ook graag een lipstick van dit merk uitproberen en hier heb ik dus één kleurtje van uitgekozen. Eigenlijk was de keuze hier ook vrij makkelijk. De meeste kleurtjes waren erg fel en ik was juist op zoek naar een wat meer nude kleurtje. Don't get me wrong - ik hou van felle kleurtjes, maar op mijn lippen vind ik het soms net too much. Ik heb de Pure Color Lipstick in de kleur "020 Sunset Boulevard" en hij heeft me €1,95 gekost.
Ik heb ook nog twee andere lakjes gekocht.
- Catrice LE Out Of Space "C04 Moonlight Express" €2,49: Ik vind het zo jammer dat Catrice niet alle limited editions ook in NL uitbrengt, maar gelukkig kon ik van deze LE in Duitsland nog een mooi donkerblauw lakje met hele kleine zilveren glittertjes bemachtigen!
- Essence Show Your Feet "10 In The Jungle" €0,95: ik had erg veel van de show your feet-lakjes gehoord, maar toen ik in NL in de winkels ging kijken kon ik ze nergens vinden. Maar in de DM in Duitsland heb ik gelukkig nog een lakje kunnen vinden afgeprijsd voor maar €0,95! Een mooi pastel-maar-toch-best-fel kleurtje. 
Balea is het eigen merk van de DM drogist. Ik kon het niet laten hier ook nog wat van mee te nemen om eens uitgebreid te gaan testen. Voor allebei geldt: veel product, voor weinig geld!
- Balea Verwhöhbad "Magnolie Vanille" €1,75: grote fles met lekker ruikend badschuim en voor een mooi prijsje, wat natuurlijk ook fijn is. 
- Balea Dusche & Creme  "Limette & Aloë Vera" €0,65: een douchecrème die ik al één keertje heb gebruikt op vakantie. Hij is fijn en hier komt vast nog wel een review over op True Colours Of Beauty. 
Ook heb ik nog wat verzorgingsspulletjes mee naar huis genomen:
- Got 2B Anti-Frizz Lotion +/- €3,50: deze heb ik in NL al een paar keer gekocht, maar in DM bleek hij zowat de helft goedkoper! Die kon ik dus niet laten liggen hè, want die aankoop bespaarde me juist geld (of dat probeerde ik mezelf alleen maar te laten geloven?) Een fijne lotion die de pluis in mijn haar minder zichtbaar maakt.
- Essence My Skin Refreshing Cleansing Wipes €1,45: gezichtsreinigingsdoekjes van de nieuwe my skin-lijn van Essence. Deze heb ik nog niet geprobeerd, maar ik heb er al wat goede dingen over gehoord.
- Vita Verde Rozenwater €4,13: deze heb ik niet bij de DM gekocht, maar in de supermarkt Delhaize die in Duitsland overal verspreid zit. Ik loop als we boodschappen doen ook altijd even langs de verzorgingsspullen, want daar zitten soms best leuke dingen tussen. Over rozenwater had ik best al wat gelezen en ik wilde graag een keer testen wat dit goedje zou doen voor mijn huid.
Last but certainly not least - Covergirl Lash Blast Volume Mascara Waterproof. Ik heb hem nog niet in gebruik genomen, maar ik heb hier goede dingen over gehoord, dus mijn verwachtingen zijn best hoog. Deze heb ik ook gekocht in Delhaize en hij kostte €10,89. Ik ben erg benieuwd wat voor effect deze mascara op mijn wimpers zal hebben!

Dit waren mijn beauty aankoopjes van op vakantie. Ik ben er stuk voor stuk erg blij mee en vind dat ik mij goed ingehouden heb.

Ben jij wel eens bij de DM geweest? Zou je van enkele van deze producten reviews of swatches willen zien? Laat het me weten in de comments!