zaterdag 27 augustus 2011

P2 Pure Color Lipstick 020

In mijn shoplog van de vakantie konden jullie dit product al zien. Ik wilde graag wat verschillende producten uitproberen en aangezien ik de laatste tijd eerder naar lipstick grijp dan naar lipgloss besloot ik een lipstick van het merk P2 uit te kiezen. Ik koos de kleur 020 - Sunset Boulevard.
P2 belooft dat de lipstick goed gepigmenteerd is, lang blijft zitten, een lichte glans heeft en je lippen niet uitdroogt. Sounds good right? 
Hierboven zie je mijn lippen zonder en met de lippenstift. Mijn lippen zijn al lichtroze, maar hier en daar zitten nogal wat kleurverschillen. De lipstick is goed gepigmenteerd, er komt veel kleur vanaf en de lichte glans die werd beloofd is ook zeker goed te zien, maar niet te shiny. Omdat hij erg creamy is, voelt hij fijn aan op mijn lippen en hij droogt dus ook niet uit. Tot nu toe komt P2 zijn beloftes zeker na!
De enige belofte die me wat tegenvalt is dat hij lang zou moeten blijven zitten. Het merk geeft niet echt een concrete tijdsaanduiding, maar na een hapje of drankje is de kleur toch al wel een beetje vervaagd. Omdat deze kleur dicht bij de kleur van mijn lippen ligt is dat bij mij niet zo erg, maar het is wel erg jammer.

Ondanks dat hij niet zo lang blijft zitten als ik zou willen ben ik zeer tevreden over deze lipstick. Het is een mooi nude kleurtje, die mijn lippen net dat beetje extra geeft. Ik vind het zeker fijn dat hij mijn lippen niet uitdroogt en die subtiele glans vind ik prachtig. Dat hij niet zo lang blijft zitten daar kan ik niet om treuren, zeker niet voor maar €1,95.

Deze lipstick kost dus €1,95 en is te koop bij de DM drogist in Duitsland. Erg jammer dat hij niet in Nederland verkrijgbaar is, maar als je dicht bij de grens woont zou ik zeker even een kijkje gaan nemen!

Wat vind jij van deze lipstick?