vrijdag 6 januari 2012

Catrice Producten Uit Assortiment

Het nieuwe seizoen komt eraan en dat betekent nieuwe make-up collecties! Een tijd geleden heeft Catrice het assortiment onder handen genomen. Zij hebben er veel producten uit gehaald, maar ook veel prachtige producten nieuw in het assortiment gestopt! Ook nu gaat Catrice weer verandering aanbrengen in het assortiment en zal er helaas weer een aantal mooie producten de winkel moeten gaan verlaten.
Op de website van Catrice kun je een lijst vinden met de producten die begin februari uit het standaard assortiment gaan. Er zitten hele mooie producten tussen en jullie zullen wel kunnen raden dat ik vooral veel van de lakjes heb! Omdat op de website alleen de nummers staan, zal ik hier een lijstje maken met de namen van de producten die uit het assortiment zullen gaan. Er staan op de website wel links bij, maar het is niet handig om ze allemaal aan te moeten klikken om de namen te zien. 

Catrice Absolute Eye Colour Mono Eyeshadow €2,79
  • 030 Who's Kermit?
  • 040 In The Army Now
  • 050 The Noble Knights
  • 060 I Love Champagne
  • 100 Welcome To Miami Peach
  • 120 My Souvenir From Moon
  • 190 Petrol Keeps Me Running
  • 250 Swimming With Dolphins
  • 300 Pink Rock Super Star
  • 330 I Think I've Green You Before
  • 380 Carbon Bleu
Catrice Absolute Eye Colour Duo Eyeshadow (Alle kleuren gaan uit het assortiment) €3,79
  • 010 Mars Attacks
  • 030 Once In A Blue Moon
  • 060 Knight Rider Is Calling
  • 070 Double Espresso Macchiato, Please!
  • 080 Help! I Am Standed
  • 090 Pink! Pink! Pink!
Catrice Absolute Eye Colour Quattro Eyeshadow €4,49
  • 010 The Season's Must Have
  • 020 Go Green - Take Me!
Catrice Smokey Eyes Set €4,49
  • 020 Smog Over Hong Kong
Catrice Liquid Eyeliner €3,79
  • 020 My Glamourized Me
  • 030 I Am Golden Sandy
  • 040 Go, Get Bronzed
Catrice Glamorous Mascara €2,99
  • 010 Blackest Black (enige kleur)
Catrice Our Best LENGTH Ever Mascara €3,99
  • 010 Black (enige kleur)
Catrice Our Best Volume Ever Mascara €3,99
  • 010 Black (enige kleur)
Catrice Eyeshadow Brush Applicator €2,29

Catrice Lip Appeal - Moisture & Shine Lip Gloss €3,79
  • 010 Daddy's Girl
  • 100 Red-Y, Steady, Go!
Catrice Colour Show - Colour & Stay Lip Gloss €3.79
  • 040 Strike A Pose!
  • 100 Sun Kissed
  • 110 OohLaLaVendar
Catrice Ultimate Shine - Lip Colour €3,99
  • 020 Metal Dust
  • 040 Berry Me!
  • 070 It's Robin Wood
  • 100 Fall-ing Leaves
  • 150 Berry Pink
Catrice Ultimate Colour - Lip Colour €3,99
  • 090 Like My High Heels
  • 120 Call The Ambulance
  • 170 After Work Wine 
Catrice Matt Mousse Make-up €4,99
  • 060 Sun Beige
Catrice Infinite Matt Make-up €6,49
  • 050 Sun Beige
Catrice Defining Duo Blush €3.49
  • 040 Chocolate Cream
Catrice Ultimate Nail Laquer €2,49
  • 120 Plum Play With Me
  • 130 Lucky In Lilac
  • 140 Let's Mauve On!
  • 320 Back To Black
  • 340 Run Forest Run!
  • 380 Forget-Me-Not!
  • 430 Purplelized
  • 440 I Wear My Sunglasses At Night
  • 450 Sand Fransisco
  • 460 In The Bronx
  • 470 Snow Motion!
  • 480 Miss Piggy Reloaded
  • 490 Iron Mermaiden
  • 500 Sir! Yes, Sir!
  • 540 Am I Blue Or Green?
  • 580 Blues Brother Vol. II
  • 590 Jade Is Not My Name
  • 660 I'm A Star
Catrice Ultimate Nudes €2,49
  • 060 Mona Lisa Is Staring Back
Catrice Prismatic Effects Top Coat €2,49
Catrice Frosting Top Coat €2,49

Er gaan echt veel leuke producten uit! Maar hier zullen natuurlijk weer veel prachtige nieuwe producten voor in de plaats komen. Hier kun je de producten zien die in februari aan het assortiment worden toegevoegd. Hier zitten een aantal producten bij uit de Nymphelia LE die eraan komt en ik zie er zeker wat leuke dingetjes tussen zitten die ik aan mijn stash zou willen toevoegen. Ik ben benieuwd hoe alles er in het echt uit gaat zien!

Ik heb erg veel van de lakjes en een paar andere producten die eruit gaan en vroeg me af of jullie het leuk en fijn zouden vinden om deze de komende weken in wat artikelen voorbij te zien komen, zodat je kan kijken of je een van de producten die gaat verdwijnen - of meer natuurlijk als je dat wil - toch nog in huis wil halen. Laat het me weten in de comments!

Wil jij swatches zien van een deel van de producten die eruit gaan? Ga jij nog iets kopen voordat deze producten officieel uit de winkels verdwenen zijn?