dinsdag 10 januari 2012

Shoplog #4

Koopjes vinden is altijd leuk! Lekker veel spulletjes voor maar weinig geld, wie wil dat nou niet? Daarom vandaag een echte budget shoplog met daarin alleen producten van tussen de 1 euro en de €3,95!
Als eerste heb ik de drie lakjes van de Catrice Hidden World LE gekocht. Ik vond het alledrie wel bijzondere kleuren en dat soort kleurtjes vind ik moeilijk te weerstaan. Je hebt een wit parelmoer kleurtje, een mooi perzikkleurtje met prachtige shimmers en een donkerbruine lak met een hele subtiele zilveren shimmer. Swatches komen er zeker nog aan een dezer dagen! Deze kosten €2,49 per stuk, net zo goedkoop als de lakjes uit het vaste assortiment, maar deze week krijg je het 2e product van Catrice voor de halve prijs.
Dan komen we bij het duurste product uit deze shoplog: H&M nagellak in de kleur Polish Me Happy. Een hele mooie groene kleur. Deze is het duurst, maar kost ook maar €3,95. Voor de fijne H&M nagellak vind ik dat een goede prijs!
Essence Nail Polish Corrector Pencil blijf ik kopen! Het is gewoon een fijn product om de eventuele foutjes die je maakt bij het lakken van je nagels te corrigeren. Hij kost €2,69, maar daar krijg je dan ook nog drie nieuwe tips bij en als je deze punten vaker gebruikt doe je er best lang mee. Wel een tip voor in de winkel. Als er geen plakband omheen zit zou ik even controleren of de punt die erin zit nog schoon is en of degene die er extra bij zitten er ook in zitten. Soms worden deze meegenomen of wordt de stift in de winkel getest. Erg jammer!
Als laatste nog de Prismatic Effects Top Coat van Catrice. Deze gaat uit het assortiment en ik was er toch wel benieuwd naar en daarbij kreeg ik toch 50% korting, dus heb ik maar €1,25 voor deze top coat betaald. 
In Tilburg zit een erg leuk winkeltje waar veel verschillende soorten kruiden, olie en andere natuurlijke producten worden verkocht voor niet al te hoge prijsjes. Ik heb het over Erica Kruiderijen. Ik was op zoek naar rozenwater en deze fles met 100ml kostte daar maar €1,75. Dat is toch bijna geen geld? Ik raad deze winkel zeker aan als je nog op zoek bent naar bijvoorbeeld rozenwater, maar ze hebben nog veel meer. Ben je benieuwd naar wat ze allemaal hebben en waar de andere Erica winkeltjes zitten dan kun je op de website kijken.
Ook was er bij Kruidvat de afgelopen weken sale. De kortingsbakken in de verschillende filialen lagen helemaal vol met producten die niet meer in de schappen staan en vooral veel limited edition leftovers. Wat me wel opviel was, dat vooral Essence LE's in de kortingsbakken komen en Catrice veel minder. Maar ik dwaal af... In de kortingsbakken vond ik de twee Essence 50's Girls Reloaded Lipsticks. I'm Sailing had ik al, maar dit is echt mijn favoriete lipstick, dus toen ik hem voor €1,- vond, moest hij mee! De rode kleur had ik nog niet, maar wilde ik toch nog graag hebben. En voor maar 1 euro, dat kan ik natuurlijk niet zomaar laten liggen.
En dan nog het schattige wekkertje! Ik liep in Xenos en kwam dit wekkertje tegen voor €3,49. Zo'n 'ouderwetse' wekker had ik vroeger met Jip en Janneke erop, ook in het rood en ik kon het niet laten om hem mee te nemen. Je kunt de wekker ook echt zetten alleen mijn zus wordt er helemaal gek van, want hij tikt erg hard!

Ik heb intussen nog wel een paar andere dingen geshopt, die dus niet op deze foto staan. Ik heb van de Essence LE Crystaliced een lakje meegenomen en de nail art stickertjes. Ik wilde eigenlijk nog de highlighter, maar deze was al weg. Ik hoop dat ik hem nog wel in een andere winkel te pakken kan krijgen. Ook heb ik nog een lipgloss van Catrice gekocht van de LE Bohemia in de rode kleur: looking sunkissed. Ook voor maar één euro. Ik ben erg blij met mijn (aan)koopjes!

Heb jij nog wat gekocht in de sale?