zaterdag 28 januari 2012

Catrice-Producten-Uit-Assortiment Defining Duo Blush

De blushes van Catrice zijn echt mijn favorieten geworden. Ik heb ze nog niet allemaal, maar de kleur die uit het assortiment zal gaan heb ik in ieder geval in mijn bezit. Bij de assortimentvernieuwing komt er een andere kleur voor in de plaats en ik ben benieuwd of die net zo fijn is als deze.
Dit is de blush in de kleur 040 Chocolate Cream. De verpakking is classy. Niet te veel poespas, maar juist erg strak en mooi. Het is af en toe wat lastig om het doosje open te krijgen en als je hem dicht doet na gebruik moet je hem echt goed vast klikken. Je krijgt 5 gram blush, wat voor een blush van nog geen 4 euro zeker een goede hoeveelheid is.
Er zitten twee kleurtjes in het doosje. Een donkerdere bruine matte kleur en een lichtere bruine kleur met een prachtige shimmer erin. De kleur is eigenlijk een beetje te donker voor mijn lichte huidje, maar als ik het heel subtiel aanbreng geeft het toch een erg mooi effect. Je kunt de kleuren apart gebruiken, maar je kunt er ook een soort 'meng-kleurtje' van maken. Dit laatste is eigenlijk wat ik altijd doe.
Hier zie je de twee kleurtjes op mijn huid. Je kan zien dat de lichtere kleur wat meer roze in zich heeft dan de donkerdere, maar allebei de kleurtjes geven veel pigment af. Ik denk dat deze blush zeker wel geschikt is voor meiden met een donkerdere huid, maar ook voor mijn lichte huidje is hij gewoon prima te gebruiken. Dan moet je alleen opletten dat je niet teveel aanbrengt, want we willen natuurlijk geen knalbruine wangetjes. De blush blend mooi in de huid - mits natuurlijk een goede kwaliteit kwast wordt gebruikt - en blijft gedurende de dag goed op mijn wangetjes zitten. 

Gewoon een fijne blush voor donkere en lichte huidjes die prima blijft zitten. Let wel op dat je niet te veel gebruikt en kies voor jou de mooiste kleur of meng de twee kleuren met elkaar. Gewoon prima kwaliteit dus, zoals ik in ieder geval inmiddels van Catrice wel gewend ben!  

Catrice Defining Duo Blush 040 Chocolate Cream is te koop bij Kruidvat en Trekpleister. Normaal kost hij €3,49, maar voordat hij helemaal uit de schappen verdwijnt kun je hem nog met 50% korting halen, maar be quick, want OP=OP.

Heb jij een Defining Duo Blush van Catrice?