maandag 9 januari 2012

Tag: What Makes Me Happy?

Bron foto
Alweer een tijd geleden werd ik getagged door Steffi van Five Min Make-Up. Het heeft even geduurd, maar hier is hij dan eindelijk. Deze tag gaat over dingen waar ik vrolijk van word. Een lekker positieve tag dus. Happy thoughts!

Van welke mensen om je heen word je blij?
Dit kunnen zoveel mensen zijn. Mijn familie en vrienden zijn natuurlijk erg belangrijk voor mij en zij kunnen me ook bijna altijd opvrolijken. In het bijzonder mijn zus, die er altijd voor mij is en mij zelfs altijd verstaat als ik iets zeg met een tandenborstel in mijn mond tijdens het tandenpoetsen! 
In het algemeen kan ik gewoon heel erg blij worden van blije mensen, die niet overal over klagen en zich weinig aantrekken wat anderen van ze denken. Soms loop ik wel eens in de stad of gewoon over straat en dan zie ik bijna iedereen chagerijnig kijken. Of denk aan 's ochtends om half 8 in de bus. Er zijn maar weinig mensen die ik dan vrolijk zie zijn. En als ik dan een keer een vrolijk iemand zie, kan ik daar nog vrolijker van worden. Put on a smile and make other people smile! 

Van welke make-up producten word je blij?
Ook alweer zo'n vraag waar veeel antwoorden op mogelijk zijn, maar als ik mezelf beperk tot 3 dingen die ik mag noemen zijn dat een prachtige kleur nagellak, een mooie kleur lipstick of een foundation die licht genoeg is voor mijn bleke huidje. Daar kan ik echt blij van worden!

Bron foto
Van welke films word je blij?
In de Looking Back artikelen kwamen mijn favoriete films van het afgelopen jaar voorbij, waaronder de 10th kingdom, mijn all time favorite! Ik vind verder komedies erg leuk om te zien, maar eigenlijk kan ik van bijna elk genre film wel genieten. Maar echt blij word ik dus als ik 10th kingdom voor de zoveelste keer in de dvd-speler stop en ik de 7 uur daarna lekker voor de tv kan hangen en helemaal nergens aan hoef te denken!

Van welke muziek word je blij?
Het begint een beetje eentonig te worden, maar echt heel veel verschillende soorten muziek maken mij blij. Het is wel zo dat ik van die periodes heb waarin ik een bepaalde soort veel luister. Op dit moment luister ik vooral veel Bruno Mars, maar ook een goede rockband kan mij erg vrolijk maken!

Bron foto
Van welke internetsites word je blij?
Bloglovin' for sure! Zo kan ik lekker veel blogs volgen zonder dat ik alle links elke dag langs moet gaan. Heerlijk vind ik het als ik mijn bloglovin' open en weer veel artikeltjes op een rijtje zie staan die ik allemaal kan gaan lezen. Ik lees ze niet allemaal hoor, want dan ben ik uren bezig, maar veel lees ik wel. De blogs zijn dus ook internetsites waar ik blij van word en dan met name de beautyblogs, omdat dat gewoon een passie van mij is. Youtube ook nog voor de filmpjes, Weheartit voor de prachtige plaatjes en natuurlijk blogger om (hopelijk) leuke blogs voor jullie te typen!

Van welke eigenschap van jezelf word je blij?
Op mijn doorzettingsvermogen ben ik trots. Ik geef niet zo makkelijk op als ik iets wil bereiken en zo heb ik bijvoorbeeld mijn VWO-diploma gehaald, terwijl om mij heen veel mensen dachten dat het me niet zou lukken! En mijn propedeuse natuurlijk ook! Verder ben ik blij dat ik optimistisch ben. Ik kan best wel piekeren, maar uiteindelijk haal ik er wel iets positiefs uit. Klagen over dingen waar ik toch zelf niks aan kan veranderen heeft geen zin. Vrolijk zijn is toch sowieso veel leuker?

Welke mensen maak ik blij met deze tag?
Iedereen die hem over wil nemen. Het is erg leuk om eens na te gaan waar je vrolijk van word, want daar word je ook weer vrolijk van! Ten minste, ik wel. Dus als je deze tag nog niet gehad hebt en je hem leuk vind om zelf ook te doen, go for it! En vergeet me dan geen linkje te sturen, zodat ik jullie antwoorden kan lezen en wie weet word ik daar dan ook wel weer blij van.

Waar word jij vrolijk van? Heb je deze tag al gedaan of ben je misschien nog van plan hem te gaan doen?