zaterdag 14 januari 2012

Catrice-Producten-Uit-Assortiment Nagellak #1

Afgelopen week is bekend geworden welke producten van Catrice uit het assortiment zullen gaan de komende maand. Ik had al aangegeven dat ik van deze lijst vooral veel lakjes had en daarvan ga ik jullie er vandaag vier laten zien. De andere lakjes en producten zullen de komende week ook nog volgen!
Te beginnen bij het lakje Sand Fransisco. Een mooie zandkleur met een lichte goude finish. De shimmer in dit lakjes is erg subtiel, maar het geeft zo'n mooi effect! De dekking van deze Ultimate Nail Laquer viel me ook 100% mee. Ik had verwacht dat hij slecht zou dekken, maar in twee laagjes was hij helemaal goed en kon je mijn nagel er niet meer doorheen zien. Hij lakte ook verder fijn en niet streperig en is ook zeker 3-4 dagen op zijn plek blijven zitten.
Catrice Lucky In Lilac is een kleurtje dat ik al lang in mijn bezit heb. Ik denk dat het een van de eerste Catrice lakjes is die ik had. Een mooi lila kleurtje zonder glitter of shimmer. Gewoon een mooi pastel crèmelakje. Hij lakt fijn en dekt gewoon mooi in twee laagjes. Niks op aan te merken, behalve als de kleur natuurlijk niks voor jou is.
En dan nu één van mijn favorieten: Miss Piggy Reloaded! Het is nog maar kort een van mijn favorieten, omdat ik het lakje nog niet zo lang heb. De eerste keer dat ik dit lakje droeg was ik echt verrast! Ik ben niet zo van de roze kleurtjes op mijn nagels, maar wat een mooi kleurtje is dit! Hij dekte ook prima in twee laagjes, lakte erg goed en makkelijk en wat een mooie shimmer zit er in dit lakje. De shimmer is vergelijkbaar met de shimmer uit het lakje Walk On Air van de Hidden World LE van Catrice.
Iron Mermaiden is een veel besproken lakje uit de collectie van Catrice. Het is een duochrome lak, die soms groen, soms paars en soms een combinatie van die twee is. Op de foto kun je dat best goed zien. Het groen overheerst meestal wel, maar ook de paarse gloed komt vaak mooi naar voren. Hij lakt af en toe wat streperig, maar dekt prima in twee laagjes. Een bijzonder kleurtje, wat niet iedereen even mooi zal vinden, maar ik hou wel van bijzondere kleurtjes zoals deze. 

Dit waren vier lakjes die uit het assortiment zullen verdwijnen. Vanaf februari dit jaar zullen ze niet meer te koop zijn, dus wil je er nog één bemachtigen dan moet je snel zijn. Deze lakjes zijn nu echter wel te koop met 50% korting, dus dan heb je al een lakje voor €1,25! De komende week zullen nog veel swatches voorbij komen. Niet heel afwisselend, maar ik kan er ook niet te lang mee wachten, want hier bij Kruidvat waren een aantal lakken zelfs al helemaal uitverkocht.

Heb jij nog wat gekocht van de producten die uit het assortiment zullen gaan of ben je dat nog van plan?