dinsdag 17 januari 2012

Catrice-Producten-Uit-Assortiment Lipstick

Van de lijst met producten die in februari uit het assortiment van Catrice zullen gaan heb ik vooral veel van de lakjes, maar ook zijn er twee lipsticks die ik in mijn stash heb. Vandaag zal ik deze nog aan jullie laten zien, zodat jullie nog kunnen kijken of jullie ze nog met 50% korting willen gaan halen. Het zijn twee best felle kleurtjes, maar ik vind ze wel heel mooi!
De eerste lipstick die het assortiment gaat verlaten is 120 Call The Ambulance uit de Ultimate Colour lijn. De huls is zwart en verder niet heel bijzonder, maar het ziet er ook niet goedkoop uit. Prima dus! 
Het is een best fel rode kleur. Op de foto lijkt hij best licht en roze, maar de kleur in het echt zit eigenlijk een beetje tussen de swatch foto's en de foto van de lipstick zelf in. Gewoon een mooi rood kleurtje dat af en toe ook wel een beetje roze in zich heeft. De lippenstift brengt fijn aan, heeft een mooi glansje en blijft ook best een paar uurtjes zitten. Ook na een maaltijd zat de kleur er nog best goed op. 
Gewoon een mooie, fijne lipstick. Houd je wel van felle kleurtjes en een lipstick met een mooie glans dan zou ik deze voor €1,50 zeker nog gaan proberen te scoren!
Berry Pink is ondanks dat hij in de Ultimate Shine lijn zit, een feller kleurtje dan Call The Ambulance. Deze huls is zilver en is ook gewoon een mooie verpakking. 
Het is een fel roze kleurtje en ook hier waren de kleuren weer heel moeilijk op de foto te krijgen. De kleur van de swatch op de huid komt het dichts in de buurt van de echte kleur op de lippen. Het is dus niet echt een naturel kleurtje dat overal bij past, maar wel een erg mooie kleur als je van opvallend roze houdt! 
Ook deze lipstick heeft een mooi glansje en brengt gewoon fijn aan. Een romige lipstick, die de lippen niet uitdroogt en ook lang blijft zitten net zoals CTA. 

Ik ben blij dat ik deze lipsticks in mijn stash heb. Felle kleurtjes op mijn lippen draag ik niet vaak, maar als ik in een felle-lippen-bui ben, dan pak ik bijna altijd een van deze twee kleurtjes. Als je ervan houdt zou ik je zeker aanraden ze in ieder geval even in het echt te gaan bekijken en eventueel te swatchen. Wat ik wel apart vond was dat de lipstick van de Ultimate Colour lijn eigenlijk minder gepigmenteerd was dan die uit de Ultimate Shine lijn.

Deze lipsticks zijn te koop bij Kruidvat en samen met nog een paar andere die je in dit artikel terug kan vinden zijn ze dus nog maar tijdelijk in het schap te vinden, maar nu te koop voor maar €1,50. Ik zou zeggen geen geld voor deze fijne lipsticks! Maar je moet wel van opvallende kleurtjes houden.

Heb jij een van de lipsticks die uit het assortiment van Catrice zullen gaan?