zondag 22 januari 2012

Catrice-Producten-Uit-Assortiment Nagellak #3

De Catrice lakjes vliegen jullie om de oren en ik ben nog steeds niet klaar! Ik heb nog zo'n 9 lakjes die uit het assortiment gaan die ik nog niet heb laten zien. Ja, die kans laat ik me niet voorbij gaan, want wat houd ik van deze lakjes!
Pretty, isn't it? Forget-Me-Not is een mooie felpaarse kleur met veeeel kleine glittertjes. Veel hoef ik hier niet meer aan toe te voegen, want volgens mij zegt de foto genoeg, gorgeous! Hij lakt ook heel fijn en dekt met twee dunne laagjes perfect.
I Wear My Sunglasses At Night is een zwarte kleur met verschillende kleuren microglitters erin. Ik zie groene, roze, rode, blauwe en paarse glitters. Veel verschillende kleurtjes dus en het is weer eens wat anders dan een zwarte crèmelak. Het handigst is om de kleur in de winkel te herkennen, want onhandig is wel de zwarte letters op het flesje helemaal niet goed te lezen zijn met de zwarte lak als achtergrond.
Op de foto zie je de gekleurde glitters niet zo goed, maar in het echt valt het - zeker in het zonnetje - meer op. Dus denk meer gekleurde glitters en je hebt een goed beeld van de kleur van het lakje op je nagels. Hij dekt prima in twee dunne laagjes en lakt ook gewoon fijn, zoals we volgens mij wel gewend zijn van Catrice.
En tot slot hebben we nog Blues Brother Volume II. De gewone Blues Brother heb ik ook en die is lichtblauw met een mooie shimmer, maar Volume II is heel anders, maar zeker niet minder mooi! Dit is een van de lakjes die ik met korting nog snel gekocht heb. Ik wilde hem eigenlijk al veel langer en heb vaak met dit lakje in mijn handen gestaan, maar natuurlijk moest ik hem nu nog hebben. Alle kruidvatfilialen in de buurt langsgeweest. In het laatste filiaal waar ik naartoe kon in de buurt stond er eindelijk nog één die ik natuurlijk meteen zonder te twijfelen in mijn winkelmandje tjoeperde (ok, volgens mij is dat een woord dat ik zelf verzonnen heb?)
Het is een prachtige donkerblauwe lak met blauwe shimmer, die echt een mooi effect geeft aan de nagellak. In het flesje vond ik hem al super, maar op je nagels is hij nog mooier! Hij lakt verder fijn en dekt ook in twee dunne laagjes. 

Dit waren alweer de volgende drie Catrice lakken die het assortiment zullen verlaten. Vraag me niet waarom deze kleuren, want wat zijn ze gorgeous! Dit waren zeker nog niet de laatste lakjes, maar ooit zal er een eind aan komen, promised ;)

Catrice Nail Laquers zijn te koop bij Kruidvat en Trekpleister en deze drie kleurtjes zijn nu als het goed is te koop voor maar €1,25. Als je een van de lakjes nog graag wil hebben, twijfel niet en ga snel naar het dichtsbijzijnde kruidvatfiliaal want OP=OP!

Ben jij ook zo blij met de Catrice Nail Laquers? Hoeveel heb jij er in je bezit?