zaterdag 7 januari 2012

Herôme W.I.C. Inspired By Denmark #2

Een paar dagen geleden liet ik jullie drie lakjes zien van de W.I.C. Inspired By Denmark collectie van Herôme. De kleuren vielen goed in de smaak en een aantal van jullie was erg benieuwd naar de andere lakjes uit deze collectie, dus ik kon jullie niet veel langer laten wachten natuurlijk! Vandaag de andere drie lakjes van deze leuke W.I.C. wintercollectie.


Herôme over Elsinore:
Elsinore staat internationaal bekend als de sensationele setting voor Shakespeare’s Hamlet. Het prachtige Kronborg kasteel is vaak gebruikt voor dit indrukwekkende verhaal.  ’s Werelds eerste winkelstraat is ook te vinden in Elsinore, wat de stad nóg specialer maakt. De stad krijgt een metallic kleur van W.I.C. om het dramatische en intense verhaal van Shakespeare te omschrijven. W.I.C. Elsinore past perfect bij grijze tinten gecombineerd met trendy zilvere accesoires!

Een mooi metallic grijs kleurtje met een mooie subtiele shimmer. Dit soort kleuren lakken bij mij niet altijd even prettig en worden soms streperig, maar daar had ik bij deze fijne lak gelukkig geen last van. Hij dekt helemaal na twee laagjes en is goed te combineren met kleding. Ik ben normaal meer van de fellere kleurtjes, maar een mooie grijze lak kan mij ook af en toe erg blij maken. Vooral in dit seizoen natuurlijk!


Herôme over Roskilde:
Ooit was Roskilde de middeleeuwse hoofdstad van Denemarken en  een ontmoetingsplek voor Vikings, maar nu een moderne stad. Roskilde is één van de meest adembenemende gebieden met prachtige natuur van Denemarken.  De stad is ook het podium voor het jaarlijkse Roskilde Festival. Dit festival is het grootste culturele muziek festival in Noord Europa. Vanwege de diversiteit tussen historische en moderne activiteiten kleurt deze stad “crazy pink” met  W.I.C. Deze levendige kleur geeft iedere look een vrouwelijke touch.  

Dit is mijn favoriet van de collectie! In het echt is hij net iets donkerder dan op de foto. Een mooi oudroze kleurtje met een prach-ti-ge shimmer! Deze shimmer is heel subtiel maar heeft een prachtige goude kleur. I love this one! Hij lakte, zoals we inmiddels gewend zijn van dit merk, erg fijn en dekte wederom in twee laagjes. Deze lak heb ik op mijn nagels laten zitten en hij blijft nu toch alweer drie dagen zitten zonder ook maar een klein beetje tip wear. Het heeft ook een erg mooie glans.


Herôme over Frederiksberg:
Fredriksberg heeft een moderne met wereldse sfeer en is daarbij ook de duurste wijk in de Kopenhagen regio. De stad is vol met verschillende parken en het prachtige Frederiks paleis vind je hier ook. Frederiksberg krijgt de moderne kleur paars. W.I.C. Frederiksberg is een hippe kleur voor een stylish look. Perfect om je outfit een finishing touch te geven!
Photobucket

Nog al zo'n kleurtje met een super mooie shimmer! Deze paarse lak heeft roze shimmers en dat heb ik nog nooit ergens anders gezien. In het flesje is de shimmer wel wat meer aanwezig dan op je nagels, maar ik houd wel van een subtiele shimmer. Het geeft een heel bijzonder effect! Ook deze lakt weer prima en dekt na twee laagjes. 

Ook deze drie lakken vind ik stuk voor stuk weer erg mooi! Deze collectie van Herôme heeft me echt aangenaam verrast en ik zou ze zeker aanraden! Ze lakken alledrie fijn en dekken goed. What else do we want?

Herôme W.I.C. is te koop bij o.a. Douglas en in de Herôme Webshop. De lakken kosten €7,50 per stuk en €12,50 voor twee. Wat prijziger dan bijvoorbeeld een lakje van Catrice, maar de mooie kleuren zijn het echt wel waard! Kijk op de website van Herômevoor meer informatie en om te kijken welke kleuren van de World Inspired Colours iets voor jou zijn!

Welke lak is jouw favoriet?