dinsdag 28 februari 2012

Essence Nail Art Special Effect! Topper 08 Night In Vegas

Toen ik voor de twee schappen van het nieuwe assortiment van Essence stond wilde ik het liefst alle nieuwe producten kopen, maar omdat ik de laatste tijd best wel wat dingetjes heb gekocht mocht ik van mezelf maar één product uitkiezen. Normaal zou ik het verschrikkelijk vinden, maar toen ik deze top coat zag staan was het for the first time in my life niet zo moeilijk om een keuze te maken!
Ik heb het hier natuurlijk over de Special Effect Topper 08 Night In Vegas. En ja hoor, je ziet het goed: Flakies alert! Eindelijk een drogisterijmerk die komt met een flakies lakje. Je ziet ook al in het flesje dat er verschillende kleuren in het flesje zitten.
Ik zie oranje, groen, rood, geel! Veel verschillende kleuren flakies dus en daar ben ik blij mee. Het ligt er maar net aan hoe je het flesje houdt welke kleuren je het meest ziet. Maar toen was ik erg benieuwd natuurlijk hoe het effect op mijn nagels zou zijn. Daar heb ik natuurlijk ook nog wat foto's van gemaakt!
Look how pretty! Ik vind dat je het effect van een top coat met flakies op zwarte lak altijd het best ziet, dus heb ik de zwarte lak van een van de Essence Circus Circus duo lakjes gebruikt, waar ik de naam nu even van kwijt ben. Ik vind het een mooi effect geven, erg bijzonder.
Je kunt zien dat het effect vanaf verschillende invalshoeken anders is. Op de vorige foto overheerste oranje net iets meer en op deze foto komt meer groen naar voren. De kleuren oranje, groen en geel zijn wel de kleuren die je het meest ziet.

Door het schrijven over hoe mooi hij is, zou ik toch bijna vergeten te vertellen of hij ook fijn is. Nou, dat is ie zeker hoor! Hij brengt prima aan en je nagel is met één laagje gewoon mooi bedekt. Hij droogt snel en blijft zeker goed zitten. Het is zelfs wat lastig om de flakies van je nagels af te poetsen, maar een klein beetje meer moeite doen en dan komt dat ook helemaal goed.
Ik ben er heel blij mee! Een tijdje zat ik al te denken om wat Golden Rose flakies te kopen, maar nu hoeft dat even niet meer want ik heb deze topper (snap je 'm? ;)). Of zorgt deze lak er nu juist voor dat ik er meer wil? I'm not sure yet! Maar daar zullen we snel genoeg achter komen.

De Essence Nail Art Special Effect! Topper 08 Night In Vegas is te koop bij Kruidvatfilialen met een extra nail art schap van Essence en kost maar €1,79. Ik denk wel dat hij snel uitverkocht zal zijn, want in het filiaal waar ik was stonden alle nieuwe producten er nog volop, behalve deze top coat. Ik had net de laatste!

Heb jij al iets van het nieuwe assortiment van Essence gekocht?