zondag 26 februari 2012

Webshop Hippe Hebbedingetjes

Ik begin de laatste tijd verslaafd te raken aan online shoppen. Ik ontdek steeds meer leuke webshops en kan het niet laten zo af en toe iets te bestellen. Een paar dagen geleden konden jullie hier mijn bestelling bij Pretty Polish zien, maar dit is niet de enige bestelling die ik gedaan heb afgelopen week. 

Hoe ik bij de webshop Hippe Hebbedingetjes terecht ben gekomen weet ik eigenlijk niet meer zo goed, maar het belangrijkste is natuurlijk dàt ik er terecht ben gekomen. Ik klikte wat en bekeek de producten en toen wist ik meteen: hier ga ik niet weg zonder iets te kopen! Wat een leuke spulletjes hebben ze in de shop en ook veel verschillende dingen. Van sieraden en tassen tot lippenbalsem, van muurstickers tot zeepjes, bij Hippe Hebbedingetjes kun je al die dingen vinden. Ik zal jullie eerst een aantal leuke dingen uit de shop laten zien en daarna zal ik natuurlijk ook nog even de spulletjes showen die ik zelf besteld had.

Afgelopen week zijn er veel nieuwe items aan de shop toegevoegd waaronder deze toffe Two finger cross ring. Hij is verkrijgbaar in het zilver en goud en kost €6,95. Ik vind hem heel mooi en je hebt ook een two finger ring met sterren, ook heel tof!
Zelfs een ring met een giraffe voor €6,95. Die ben ik nog nooit ergens anders tegengekomen. Ik vind het erg origineel!
Deze ketting met een vogelkooitje kon je afgelopen week winnen bij een twitteractie. Ik vind hem erg leuk en als ik nog een keer ga bestellen zal ik deze zeker meebestellen! Hij kost €7,95. Ga ook even kijken naar de rest van de kettingen, want je hebt er ook met een brilletje, de eiffeltoren, een parfumflesje en nog meer!
Ook worden er tassen verkocht en kijk eens naar deze mooie echt leren look-a-like Birkin Bag. Ik vind hem er erg mooi uit zien. Hij kost €69,95. Prachtig als je het mij vraagt!
Ook zijn er veel verschillende lippenbalsems te koop in verschillende leuke potjes, geuren en kleuren. Kijk naar dit schattige uiltje! Het bonbonnetje zou ik zo op willen eten en bloemen vind ik altijd mooi. Ze kosten allemaal ergens tussen de 3 en 4 euro en ik denk dat er voor iedereen wel een leuke lippenbalsem te vinden is.

Ik had jullie ook nog beloofd om de spulletjes te laten zien die ik zelf gekocht heb, dus hier komen ze dan nog even langs!
Een wayfarer zonnebril, maar met doorzichtige glazen. Ik was erg benieuwd hoe zo'n soort bril mij zou staan. Hij is wat groter dan ik had verwacht en heeft dus UV-bescherming. Je kunt het wel een klein beetje aan de glazen zien, maar het valt niet echt op. Ik vind hem leuk! Hij heeft me €5,95 gekost. Prima prijsje voor een zonnebril.
De ketting viel me meteen op toen ik de shop aan het bekijken was. Ik ben niet zo van de opvallende bling bling-dingetjes, maar deze ketting leek me erg mooi. Hij is lang en kostte mij €6,95. Een mooi prijsje voor een mooie ketting. Hij valt me in het echt zeker niet tegen. Ik vind sowieso dat de foto's in shop goed overeenkomen met hoe het er uiteindelijk uitziet: pluspunt!
Ook kon ik het niet laten om een paar lippenbalsems te bestellen. De Ice Cream Flavoured Lip Balm zag er gewoon erg leuk uit en de smaak/geur cookies & cream leek me heel lekker! Deze kost €2,95. 
Lipsmackers heb ik vroeger een aantal gehad en ik herinnerde me dat ik ze erg fijn vond, dus leek het me leuk om die ook nog toe te voegen aan mijn winkelmandje. Ik heb gekozen voor de Red Raspberry variant, die €1,95 kost. 

Zoals je kunt zien zijn er veel leuke hebbedingetjes te koop en is er voor iedereen vast wel wat wils. Ik weet in ieder geval dat ik er nog wel een keer een paar sieraden ga bestellen en dan bestel ik meteen zo'n schattige uilenlippenbalsem mee!

Hippe Hebbedingetjes zal in mijn lijstje van favorieten komen te staan. Het pakketje was twee dagen na de bestelling al binnen, netjes ingepakt en met een leuk kaartje erbij. Fijne service! Er zijn ook cadeaubonnen te bestellen, dus dat is een leuk idee voor een cadeautje.

Kende jij deze shop al? Heb je iets op het oog of heb je er al eens iets besteld?