donderdag 9 februari 2012

Essence-Producten-Uit-Assortiment Metallic Eye Pencil

Essence gaat het assortiment weer onder handen nemen en onder andere gaan alle Metallic Eye Pencils verdwijnen. Ik heb hier drie kleurtjes van en wilde deze laten zien en mijn mening over de potloodjes geven, zodat je er nog een zou kunnen halen als je het zou willen.

Ik heb, zoals je op de foto kan zien, de blauwe (05 heavy metal), de paarse (04 lilectric) en de groene (06 green day). Ik vind het mooie kleurtjes en zoals de naam doet vermoeden hebben ze allemaal een lichte metallic finish. Zoals ik al vaker benoemd heb. houd ik wel van kleurtjes en dan niet alleen op mijn nagels. Ook boven mijn ogen kan ik een vrolijk gekleurd lijntje af en toe wel eens waarderen, maar vind ik deze potloden hier wel fijn genoeg voor?
De pigmentatie van de potloodjes is in ieder geval dik in orde! Er komt lekker veel kleur vanaf en het lijntje dat je zet valt goed op. Ze zijn alleen wel een beetje creamy en zacht van structuur. Je moet dus wel twee keer het lijntje tekenen, maar dan heb je ook een mooi, recht en fel lijntje boven of onder je oog. Als je niet van zachte potloodjes houd kun je deze beter in de winkel laten liggen en ergens anders gekleurde oogpotloodjes vandaan halen. Er zijn ook nog een witte, zwarte en goude kleur met een metallic finish en ik denk dat deze niet heel anders zullen zijn. Je zou ze door de zachte structuur ook over het hele ooglid of een deel ervan kunnen gebruiken. Je moet er niet te veel aankomen, maar als je er vanaf blijft, blijft het zeker wel de hele dag zitten!

Ik vind het jammer dat ze uit het assortiment zullen gaan, want het zijn voor mij fijne potloodjes. Op dagen dat ik net wat meer kleur in mijn look wil grijp ik snel naar deze kleurtjes. Het zijn mooie, goed gepigmenteerde potloden die zacht zijn van structuur en prima blijven zitten. Misschien ga ik ook nog wel een van de andere kleurtjes halen.

Essence Metallic Eye Pencils zijn te koop bij Kruidvat in het extra schap van Essence. Je zal ze dus niet in elk filiaal kunnen vinden, maar in de meeste grotere filialen waarschijnlijk wel. De precieze prijs weet ik niet, maar met de 50% korting die je er nu als het goed is op krijgt zullen de potloodjes ongeveer €1 per stuk kosten.

Houd jij van zachte oogpotloodjes of heb je liever een harde punt waarmee je een splinterdun lijntje kan zetten?