vrijdag 10 februari 2012

Anderson Soap Company Soap In A Jar Chocolate Drizzle

In dit artikel konden jullie al lezen dat ik de Soap In A Jar in de geur Chocolate Drizzle een tijdje geleden had besteld bij de webshop Pretty Please. Ook konden jullie daar lezen dat ik hem zo fijn vond dat ik het liefst alle geuren uit zou willen proberen en dat ik nog twee andere geuren besteld had. Deze heb ik nog niet gebruikt, maar de chocoladevariant heb ik inmiddels al vaak genoeg gebruikt om te kunnen zeggen dat het een van mijn favoriete doucheproducten is geworden!
Toen ik deze bestelde kreeg je er een bijpassende douchepuff bij, die je hier op de foto kan zien. Deze actie loopt niet meer, maar dit neemt helemaal niks weg van de kwaliteit van het product natuurlijk. De verpakking is wat veranderd. De dop is zwart en ik vind de nieuwe verpakking eigenlijk wel iets mooier. Verder vind ik het een prima verpakking met veel product, waar je zeker lang mee vooruit kan!
Anderson Soap Company is een bedrijf dat alle producten helemaal zelf produceert en die ervoor zorgen dat geen enkel ingrediënt in de producten op dieren getest is. Op de pot staat ook dat het Vegan is, net als alle andere producten van dit merk. Ik heb er geen andere producten van geprobeerd, maar dit klinkt zeker goed, toch?
Het is een romige zeep, die echt heerlijk naar chocolade ruikt! Hij heeft ook de bijpassende kleur en het is een flinke pot met ongeveer 100 gram product. De zeep is vrij van parabenen, wat natuurlijk ook altijd mooi is. Op de website van Pretty Please staat dat de 'zeep in een pot' (in het Nederlands klinkt het eigenlijk helemaal niet zo leuk) verslavend lekker is en ik ben het hier zeker mee eens! Wanneer ik ga douchen grijp ik eigenlijk bijna altijd naar deze pot met bijzondere zeep!
De structuur is moeilijk te omschrijven. Het is een soort mousse-achtige-structuur. De zeep is whipped, dus opgeklopt en het voelt erg zacht aan. Als je er water bij doet gaat het licht schuimen, maar ik zal wel aanraden om een puff te gebruiken, want dan krijg je dus lekker veel schuim! Je hebt echt niet zo veel nodig. Zoveel als op de foto is voldoende om je helemaal mee te wassen en hierdoor doe je dus heel erg lang met een pot!
Tijdens het wassen verspreidt de geur zich nog meer en ben je omhult in een chocoladegeur, die sterk is en lang blijft hangen. Ook na het douchen blijf je naar een chocoladecake, bonbonnetje - of vul zelf maar iets chocolade-achtigs in - ruiken.
Maar is hij nu ook fijn voor je huid? Ik vind van wel! Ik heb een normale huid, dus als je een droge huid hebt weet ik niet of hij genoeg hydrateert, maar het maakt mijn huid schoon en heerlijk zacht. Mijn huid blijft ook nog echt lang zacht aanvoelen en ik hoef geen bodylotion te gebruiken na het douchen.

Het is dus een fijn product en ik verwacht dat de andere geuren net zo fijn zijn. Voor mijn huid werkt hij heel goed en wat ik ook nog een pluspunt vind is dat er veel verschillende geuren verkrijgbaar zijn en dat het niet echt standaard geuren zijn. Deze kun je op de site bekijken, dus als je niet zo van chocoladegeur houdt, zou je toch een Soap In A Jar kunnen proberen. 

Anderson Soap Company Soap In A Jar Chocolate Drizzle is te koop bij Pretty Please en een pot kost €6,50. Ik heb de nieuwe geuren nog niet uitgeprobeerd, maar wat ben ik benieuwd of die net zo fijn zijn als deze. Ik wil ze allemaal!

Kende jij Anderson Soap Company al?