vrijdag 2 september 2011

Tag: Hoe nep ben ik?

Deze tag zag ik op een aantal blogs voorbij komen en mij leek het erg leuk hem ook in te vullen. Hoe nep ben ik? Let's go see!

Heb je ooit cosmetische chirurgie ondergaan?
Nee, nog nooit.

Gebruik je valse wimpers?
Nee, ik kan er gewoon helemaal niet mee omgaan en heb van mezelf al vrij lange wimpers.

Draag je een weave of extensions?
Nee, ook nog nooit gedaan ook niet.

Gebruik je iedere dag make-up?
Ja, behalve als ik de deur niet uit ga. De deur uit zonder make-up dat doe ik niet.

Zou je een cosmetische operatie overwegen?
Nee, ik ben gewoon wie ik ben en zal daar niet via een operatie iets aan willen veranderen.

Kan je nog zonder make-up?
Nee, eigenlijk niet. Het is toch heerlijk om je op te maken en lekker te spelen met make-up? En je nageltjes lakken natuurlijk. Ik kan echt niet zonder!

Draag je nepnagels?
Nee, ook nog nooit gedaan. Ik heb van mezelf lange, sterke nagels en krijg wel vaak de vraag of ik nepnagels heb.

Verf je je haren?
Nee, ook al nog nooit gedaan.


Ga je onder de zonnebank?
Nee, again nog nooit gedaan! Ik vind een bruin velletje niet zo belangrijk, als je maar lekker in je vel zit!

Gebruik je selftanners?
Niet echt, maar hooguit aan het begin van de zomer om een licht kleurtje te hebben voordat ik van de zon een beetje (lees: een heel erg klein beetje) bruin wordt.

Heb je tattoo's?
Nee, heb ik ook geen behoefte aan. Ik vind het anderen heel mooi staan als het wat subtiel blijft en/of een mooie betekenis voor ze heeft, maar bij mezelf zou ik het niet mooi vinden. Ik laat het lekker aan anderen over.


Nou dat valt reuze mee! Eigenlijk had ik veel van de dingen die in de vragen genoemd werden nog nooit gedaan. Ik ben niet zo van de drastische veranderingen en wil gewoon blij zijn met wat ik heb en wie ik ben, maar zonder make-up no way! Daar beleef ik veel te veel plezier aan en het geeft me net dat beetje meer zekerheid!

Neem de tag gerust over, maar laat het dan wel even weten, want ik wil natuurlijk wel weten wat jouw antwoorden zijn. Of vul het lijstje in bij de comments als je het niet wil of kan posten, maar toch leuk vindt om te doen!

Foto's van weheartit