woensdag 15 augustus 2012

Hiep Hiep Hoera! 1 jaar + eigen domein + meer!

Ja ja, je leest het goed. Het is dubbel feest op True Colours Of Beauty vandaag! Mijn blog bestaat precies één jaar en is dus jarig, maar ook heb ik nu een eigen domein: truecoloursofbeauty.nl.

Al een tijdje wilde ik mijn eigen domein, .nl, en eindelijk is het zover. I'm so happy! Er zijn een aantal dingen die gaan veranderen, maar vanalles blijft gelukkig ook hetzelfde. Mijn bloglovin' volgers worden als het goed is zo snel mogelijk overgezet, dus als je mij volgt gaat het allemaal vanzelf straks en kun je mijn artikelen gewoon in je lijst zien staan als ze online staan op de site. 

De verjaardag en de overstap naar een eigen domein kan ik natuurlijk niet zomaar aan me voorbij laten gaan, want ik ben erg trots op wat ik allemaal heb bereikt met mijn blog. Ik ben elke bezoeker erg dankbaar voor het langskomen en de lieve comments en berichtjes, dus ik ga het natuurlijk samen met jullie vieren! Ik ga er nog niet te veel over verklappen, dus hierover later meer!

Om naar mijn spiksplinternieuwe website te gaan klik hier en daar kun je ook meteen lezen wat er allemaal gaat veranderen en wat er lekker vertrouwd blijft. En ik zou het dan ook heel leuk vinden als je daar dan even een reactie achterlaat en me laat weten wat je van de verandering en vooral de lay out vindt!

Ik hoop dat jullie blij zijn met de veranderingen, een bezoek zullen brengen aan mijn site en natuurlijk regelmatig langs zullen blijven komen, want dat vind ik erg leuk en gezellig! 

Thank you all for making blogging even more fun than it already is!

truecoloursofbeauty.nl is waar ik voortaan te vinden ben!