woensdag 1 augustus 2012

Favorieten Juli

Het is alweer een tijdje geleden dat ik jullie mijn favoriete beautyproducten heb laten zien en nu het toch alweer augustus is, leek het me wel weer een keer leuk om te doen. Ik heb echt producten gekozen die ik de afgelopen maand heel vaak gebruikt heb en dat kun je aan sommige producten heel goed merken. 
De Skin Balancing Cleanser is echt een aanrader als je een gemengde huid hebt. Het heeft er na veelvuldig gebruik voor gezorgd dat mijn t-zone een stuk minder vet is zonder de huid uit te drogen. Nog een pluspunt: het haalt ook mijn oogmake-up er goed vanaf! Deze kost €19,50 en dat leek mij eerst te veel, maar daar krijg je een megafles voor (237 ml!) en als het ook je oogmake-up eraf haalt, scheelt dat ook weer. Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo duur en het heeft mijn huid opgeknapt, dus je snapt wel dat deze in de favorieten niet kon ontbreken!

Ook de extra care non-greasy sunscreen spf 45+ is een favoriet, zeker tijdens de warme dagen, die jammer genoeg alweer voorbij zijn. Maar ook op niet zonnige dagen is een goede bescherming belangrijk en in deze crème, die trouwens geen vettig laagje achterlaat, zitten ook nog eens antioxidanten die ervoor zorgen dat je nog beter beschermd bent. Aanrader!
Deze heb ik herontdekt toen ik hem weer op een aantal blogs voorbij zag komen. Het haarserum van het merk Hegron dat bij de Action te koop is. Het kost maar een paar euro, maakt mijn haar echt glanzender en bovendien ruikt het heer-lijk naar perzik!
Over dit product hebben jullie al een review kunnen lezen. Een super fijne bodyscrub. Niet erg grof, maar zeker effectief! Hij ruikt heerlijk en je krijgt een grote pot met 200ml inhoud. Hij is wel wat prijzig, namelijk €15, maar hier krijg je veel product voor en je hoeft erna geen verzorgingsproduct meer te gebruiken. Ik heb hem sinds ik hem heb twee keer in de week gebruikt en de pot zit nog bijna helemaal vol.
Deze spray was samen met de brush cleanser mijn eerste product van MAC. Sindsdien gebruik ik hem elke dag. Hij fixeert mijn make-up goed en zorgde ervoor dat ook op de erg warme dagen mijn make-up gewoon goed op zijn plaats bleef! Ook zorgt het ervoor dat mijn make-up er niet zo poederig uitziet. Voor mij echt een holy grail en als hij op is hoef ik echt niet te twijfelen of ik een nieuwe wil!
Op nagellakgebied moet er natuurlijk ook wel iets de favorieten. Een van de summer neons van China Glaze. Het is de super felle roze Love's A Beach. Eigenlijk had ik alle summer neons wel in mijn favorieten willen zetten, maar ik heb mezelf toch gedwongen om er één te kiezen en deze had ik al vaker opgehad.

Ook de Nagellak Remover Pads van de Action behoren tegenwoordig tot mijn favorieten. Ze waren perfect voor op vakantie, er zit geen aceton in en ze drogen mijn huid niet uit. En natuurlijk halen ze mijn nagellak er gewoon goed af en zijn ze te koop voor een super budget prijsje!
Dit product heb ik nog maar een weekje of drie, maar toch is het een grote favoriet! Het is de Lip & Cheek Crème van Essence in de kleur Beauty On Tour. Een prachtige subtiele kleur, die je op je wangen en je lippen kan gebruiken. Ik heb hier al een review over geschreven en daarin kun je lezen hoe enthousiast ik over dit product ben, love it!
Dit is een favoriet die eigenlijk al twee maanden overal mee naartoe gaat. Het is de Revoltaire Lipstick in de kleur Colour Bomb. Het fijne aan deze lipstick vind ik dat je hem heel subtiel kan aanbrengen voor een my lips but better-kleurtje, maar je kunt er ook lekker mee knallen door hem royaal aan te brengen. Ook de kleur is gewoon heel mooi en hij blijft best een paar uur zitten. 
Je kunt wel zien dat ik deze lipstick vaak meeneem en gebruik. De tekst op de huls is er al half af. Ik vond hem laatst ook nog ergens in een kortingsbak, dus als je hem nog tegenkomt kan ik echt iedereen aanraden om hem te kopen!

Dit waren mijn favorieten van de maand juli alweer. Het zijn erg verschillende producten. Er zit verzorging bij, maar ook make-up producten. Van alles een beetje dus. Al deze producten zou ik aan iedereen aanraden en zal ik waarschijnlijk ook wel weer opnieuw kopen als ze op zijn. Het zijn niet voor niks favorieten toch?

Wat waren jouw favorieten van de afgelopen maand?