zondag 12 augustus 2012

Wishlist: Limited Editions

Meestal heb ik echt een zwak voor limited editions en dan vooral die van Essence en Catrice. Ik houd alles goed in de gaten en ben er bijna altijd op tijd bij. Nou zien jullie hier regelmatig swatches en reviews van de producten, maar de previews plaats ik eigenlijk nooit. Op zoveel blogs kun je de producten al bewonderen dat ik het niet erg leuk en verrassend meer vind om er ook nog een heel artikel aan te wijden. Toch ga ik het er vandaag een beetje over hebben, maar dan ga ik niet laten zien welke producten er allemaal in de collecties zitten, want dat heeft al op veel blogs gestaan. Ik ga jullie vandaag laten zien naar welke producten ik het meest benieuwd ben en welke ik dus waarschijnlijk wel zal gaan kopen als ze in de winkels liggen.
De Cucuba collectie van Catrice sprak me erg aan. Ik heb hier en daar al gehoord dat het in het echt toch een beetje tegenvalt, maar als ik puur naar de persfoto's kijk ben ik vooral benieuwd naar het lakje Havana Drum, omdat echt lichte bruine lakjes nog ontbreken in mijn stash. 

Ook de Soft Lip Colour in de kleur Salsa Cubana spreekt me erg aan en die zal ik toch sowieso wel gaan kopen denk ik. Ik ben de laatste tijd nogal van de lipproducten en deze kleur ziet er mooi uit. De andere kleur vind ik te bruin voor mij.

Mint is een kleur die goed bij mij past. Lekker vrolijk en opvallend, maar toch ook weer een beetje ingetogen. Vandaar dus ook dat de liquid eye liner en het lakje beiden in de kleur Take It Mint op mijn wensenlijstje staan. Ik twijfel nog wel of de vloeibare eyeliner wel zo mooi staat, maar ik ga hem in de winkel in ieder geval testen!
En terwijl de vorige in Nederland nog niet eens in de winkels ligt is er alweer een nieuwe limited edition aangekondigd door Catrice: Upper WILDside. Ook hierbij spreken de lipproducten en de lakjes mij het meest aan. Dat komt gewoon omdat dat producten zijn die ik zeer regelmatig gebruik.

De donker oranje rode kleur pastte het best bij mij, maar je weet het maar nooit, want de persfoto's wijken toch soms nog best veel af van de werkelijke kleur. Het is wel een lipgloss stick. Ook een reden waarom ik er een wil uitproberen. Zou het de ideale combinatie zijn tussen een lipstick en een lipgloss? Ik hoop op een goed gepigmenteerde kleur met een lichte glans.

Naar de lakjes ben ik erg benieuwd, omdat ze een suede finish zouden hebben. De kleurtjes zeggen me zo op de persfoto's nog niet zo gek veel, maar ze zien er wel bijzonder uit. Er zal er minstens één met mij mee naar huis gaan. Al is het alleen al om het suede effect te testen. Wel een beetje jammer dat deze lakjes iets duurder zijn geworden, maar op zich valt het allemaal best mee.
Essence komt binnenkort ook met een serie in hun vaste assortiment. Eerst dacht ik even dat het een limited edition zou zijn, maar volgens mij komen deze prachtige pigmenten en basissen gewoon in het vaste assortiment. Ik denk wel dat ze in het extra schap zullen staan bij de nail art spullen, maar daar zullen we snel achterkomen.

Het is wel duidelijk dat ik houd van felle kleuren volgens mij. Ik hoop dat de pigmenten ook echt heel fel zullen zijn en weet eigenlijk nog niet waar ik ze voor zou willen gebruiken. Daarom ben ik wel blij dat ze in het vaste assortiment komen, want dan hoef ik niet zo snel te beslissen. De laatste kleur vind ik er op de persfoto trouwens erg bijzonder uitzien, dus ik ben benieuwd hoe die in het echt overkomt.
Tja en dan heb je natuurlijk de bases, waartussen ik nog niet kan kiezen. Misschien als ik de kleuren in het echt zie dat ik dan wel weet wat ik er precies mee wil, maar eigenlijk zou ik alle basissen wel willen hebben om het in ieder geval alledrie een keer te proberen. Je eigen lipproduct of nagellak maken klinkt toch gewoon heel leuk? Ik ben erg benieuwd in ieder geval en ik ben benieuwd wat ik uiteindelijk ga beslissen, maar wat ik bijna zeker weet is dat het met felle kleurtjes zal gebeuren.

Bron Foto: mywomenstuff.com
Niet alleen de drogisterijmerken komen met limited editions. Ook de high end merken, maar dat is voor mij meestal alleen om naar te kijken en niet om te kopen. Gelukkig zijn er ook nog merken die niet zo boven mijn budget zijn. Sleek komt met een speciale Olympics Collection. Het is jullie vast niet ontgaan dat de Olympische Spelen de afgelopen weken hebben plaatsgevonden en daar horen een Pout Polish en een Blush bij, maar ook een nieuw Limited I-Divine Palette kon natuurlijk niet ontbreken.
Ik weet niet of het ervan gaat komen om hem ook echt te kopen, maar het oogschaduwpalette vind ik prachtig en zou ik graag willen en daar is een wishlist voor toch? De blush en getinte lippenbalsem waren mij iets te bruin, dus die ga ik sowieso niet aan mijn stash toevoegen. Je kunt dit palette kopen bij bijvoorbeeld Enchantra voor ongeveer een tientje.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn limited edition wishlist te zien en ik ben benieuwd wat ik er ook echt van ga kopen. Het zou zomaar kunnen zijn dat ik uiteindelijk hele andere dingen kies, maar dat zullen we binnenkort zien. 

Wat staat er op jullie wishlist als het gaat om limited editions?