donderdag 9 augustus 2012

That's The Question #5

Het is weer donderdag, dus dat betekent weer een vraag voor jullie! Natuurlijk geef ik ook altijd nog mijn eigen antwoord, maar ik zou heel graag ook jullie antwoorden willen weten. Soms vraag ik me nou eenmaal wel eens dingen af. Hoe denken anderen daarover? Wat voor meningen hebben mijn bezoekers over een bepaald onderwerp? Vandaar deze wekelijkse categorie.

Vrouwen staan erom bekend dat ze altijd vanalles meeslepen in hun veel te grote tassen. "Wat zit daar toch allemaal in?" Dat is wat ik regelmatig hoor van mensen die mijn tas even aangeven of gewoon van mannen die er nieuwsgierig naar zijn. Voor iedereen is dat natuurlijk wel een beetje anders, maar toch denk ik dat er een aantal dingen zijn die bijna elke vrouw wel bij zich heeft. We kennen de items wel als telefoon en portemonee en die dingen. Vandaar dat de vraag van deze week is:

Wat voor spullen die met beauty te maken hebben, heb jij altijd in je tas bij je?

Mijn tas zit meestal veel te vol en dat hoor ik ook regelmatig. Het is ook niet zo gek dat ik eigenlijk maar weinig kleine tassen heb. Die zijn gewoon bijna altijd te klein. Wat er altijd in zit is sowieso lippenbalsem of lipstick. In ieder geval een lipproduct. Als ik die niet bij me heb ben ik echt in staat om de dichtsbijzijnde winkel binnen te springen om er een te kopen. 
Ook heb ik altijd mijn poeder bij me of blotting paper om de glans van mijn gezicht te kunnen halen, omdat mijn gezicht best vettig kan worden gedurende de dag. 
Deodorant heb ik altijd bij me, maar wel meestal een klein exemplaar. Een nagelvijl voor eventuele haakjes aan mijn nagel. Handgel voor als ik mijn handen even wil opfrissen en anti-zonnebrandspray. 
Soms neem ik ook nog een product voor mijn haar mee als serum of crème, omdat mijn haar als het vochtig wordt erg snel gaat pluizen en een handcrème. Met warme dagen ook nog een body mist. Ik vergeet vast nog wel iets, maar de meest belangrijke heb ik wel genoemd. Toch best veel niet?

Ik ben benieuwd naar jullie antwoord!