donderdag 2 augustus 2012

That's The Question #4

En het is alweer tijd voor de vierde vraag die ik aan jullie wil stellen. Dit keer is het een soort dilemma dat voor de een misschien heel moeilijk zal zijn, maar voor de ander helemaal niet. 

Vrouwen staan erom bekend om te houden van shoppen. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen, maar ik denk dat veel van mijn bezoekers het helemaal niet erg zouden vinden om zomaar ineens €100 te krijgen, maar nu is mijn vraag dus:

Als je €100 zou krijgen, besteed je het geld dan liever aan kleding of make-up?

En dan niet antwoorden €50 euro voor elk. Je moet echt kiezen! Dat was voor mij ook niet al te makkelijk. Ik hou van make-up, maar de laatste tijd interesseer ik me ook steeds meer in fashion. Toch is mijn wishlist voor make-up een stukje langer, dus zou ik het dan eerder daaraan besteden.
Aan de andere kant heb ik een overvolle make-upkast, maar geen overvolle kledingkast en zou ik misschien beter kunnen kiezen voor kleding om mijn garderobe wat aan te vullen met mooie basic items en een eyecatcher. I love make-up, maar ik heb nog zoveel, dat ik nog wel een jaartje vooruit kan met wat ik heb. Kleding, it is..

Voor mij was de keuze nog erg lastig, maar is dat voor jou ook zo? Ik zou het erg leuk vinden als je jouw antwoord achterlaat in een comment!