zaterdag 24 september 2011

Essence NATvenTURista Gel Eyeliners + Kwastje

Gisteren liet ik jullie de lakjes zien die ik van de NATvenTURista LE had gekocht, maar ik heb ook nog de twee gel eyeliners gekocht uit deze collectie en het eyeliner kwastje. Ik heb de zwarte gel eyeliner uit het vaste assortiment en vind die erg fijn, dus daarom leek het mij leuk deze twee aparte kleuren aan mijn stash toe te voegen.
Het kwastje vind ik erg fijn werken. Misschien vinden sommigen zo'n schuin afgesneden kwastje niet zo fijn, maar ik kan hier het best mee overweg. Ik moet nog goed oefenen om een echt mooi lijntje te krijgen, maar dit kwastje werkt voor mij heel handig. Hij is lang genoeg, zodat je hem goed vast kan houden en de haartjes zijn stevig, maar toch een beetje flexibel. Precies hoe ik het fijn vind! En voor €1,49 is hij zeker het proberen waard toch? 
De eerste kleur is Barefoot Through The Moss. Het is een soort metallic mosgroen kleurtje met een hele lichte shimmer erin. De textuur is zacht, maar wel stevig genoeg om niet te vervagen. De eyeliner belooft waterproof te zijn en dit klopt helemaal! Het vervaagt niet en blijft mooi de hele dag op z'n plek, maar is met oogmake-upremover goed te verwijderen. 
Toen ik het potje zag van de kleur Mother Earth Is Watching You was ik bang dat het een lichtroze eyeliner zou zijn, maar toen ik het potje opendraaide werd ik blij verrast. Het is een mooi bronzen kleurtje, die waarschijnlijk erg mooi zal staan bij elke kleur ogen. De structuur van deze gel eyeliner is hetzelfde als de ander kleur - en trouwens ook als de zwarte uit het vaste assortiment. Ook deze brengt fijn aan en blijft super goed zitten de hele dag lang. 
Hier de swatches van de twee kleuren. In het echt zijn ze net iets intenser, maar je krijgt wel een redelijk idee van de pigmentatie en kleuren op je ogen. Ik heb de lijnen met het kwastje aangebracht. Het kon ook dunner, maar dan kon je de kleur helemaal niet goed zien, maar het kwastje kun je best gebruiken om een dun subtiel lijntje te tekenen. 

Ik ben zeer tevreden met deze gel eyeliners en hoop dat in de komende Limited Editions nog meer aparte kleuren uitgebracht worden. De eyeliners kosten €2,99 per stuk, dus een zeer vriendelijk prijsje voor een product van goede kwaliteit! 

Wat vind jij van de NATvenTURista LE? Heb jij een gel eyeliner van deze collectie of uit de vaste collectie?