vrijdag 16 september 2011

Yves Rocher Kennismaking

Ik kreeg een soort folder met een actiecode van Yves Rocher met een aantal aanbiedingen om kennis te maken met hun producten. Yves Rocher is een merk met dierproefvrije producten op plantaardige basis. Deze aanbiedingen zijn uitsluitend bedoeld voor mensen die nog nooit Yves Rocher producten hebben geprobeerd en laat ik hier nu net een van zijn! Je kon producten bestellen vanaf 1 euro en kon er ook nog eens leuke cadeautjes bij krijgen. Dat kan ik natuurlijk niet zomaar aan me voorbij laten gaan!
Ik zal niet alles benoemen, want dat lijkt me niet erg interessant om te lezen en dit kun je ook op de website van Yves Rocher terugvinden, maar ik zal een aantal dingen noemen om een indicatie te geven. Zo kon je een oogpotlood of mini nagellak voor maar €1,50 proberen en een lippenbalsem voor maar €1. Je kon 5 parfum samples (rond de 5ml) bestellen voor maar €8 en 20 proefmonstertjes voor €2. Gezichtsverzorging, maskers en doucheproducten. Allemaal voor fijne prijsjes van rond de €2, soms net wat meer. Je snapt nu wel dat ik deze aanbieding niet aan me voorbij kon laten gaan right?

Als je iets bestelde kon je er een 4-delige beautyset gratis bij krijgen. En als je binnen 10 dagen bestelde kreeg je ook een gratis lippenstift. Je kon kiezen tussen 3 aangegeven kleuren. Bij een bestelling van meer dan 15 euro kon je ook een agenda met pen krijgen en als je voor meer dan 10 euro bestelde werd alles ook nog eens gratis bezorgd. Dat is niet niks! Ik zal jullie laten zien wat ik allemaal heb ontvangen een paar dagen geleden.
Deze set kon je bestellen om kennis te maken voor slechts €5,-! Voor dit geld heb je dus een douchegel met limoen uit Mexico (200ml), een deodorant roller anti-transpirant 24 uur met limoen uit mexico (50ml) en een tube gezichtsmasker met limoen (50ml). De producten ruiken lekker fris en ik kan niet wachten om ze uit te proberen. Ik had ook al gelezen dat veel mensen het gezichtsmasker erg fijn vinden, so.. i'm curious!
Ik had toen ik de folder kreeg een aantal reviews opgezocht van de verschillende producten en over het kohlpotlood in de kleur noir las ik alleen maar lovende verhalen. Aangezien ik hem voor maar €1,50 kon bestellen, kon ik het natuurlijk niet laten. Het oogpotlood dat ik altijd gebruik van etos eigen merk is namelijk zelfs duurder. 
Over de pastel nagellak en de lippenbalsem had ik ook goede dingen gelezen. Ik ben benieuwd of de pastelnagellak, waarvoor ik €1,50 betaalde, een mooi licht french manicure effect geeft. Dit lijkt me namelijk erg handig op momenten dat je een keer niet zoveel tijd hebt. Lippenbalsems vind ik eigenlijk zoiezo altijd fijn om uit te proberen. Die heb ik al erg veel geprobeerd en opgemaakt. Deze kostte €1 en die kon ik dus natuurlijk ook niet weerstaan. 
Als laatste werd nog een peeling besteld met echte abrikozenpitjes erin. Deze kostte €2,60, terwijl hij normaal  volgens mij iets over de €6 kost. Abrikoos ruikt altijd zo lekker, dus deze peeling ging ook het digitale winkelmandje in.
De lippenstift (t.w.v. €6,90) op de foto was dus één van de gratis cadeautjes die ik heb gekregen bij de bestelling. Ik had gekozen voor de rozige kleur (je kon kiezen uit een roze, rode en bruinige kleur) B1 Rose Miel. Het is een mooi oudroze kleurtje, maar de verpakking vind ik niet geweldig. Maar who cares, als de kleur mooi is.. toch?
Dit is de 4-delige beautyset die je zoiezo gratis kreeg bij je bestelling. Een stevige en vrij grote toilettas. Ik had de maten die erbij stonden niet bekeken, maar toen hij binnenkwam was hij zeker groter dan ik had verwacht (23,5 bij 14,6cm). En de kleur, how nice! Ook kreeg je een sleutelhanger met een schattig lila katje en een andere sleutelhanger helemaal in stijl met de andere onderdelen van deze set. Als laatste zit er een klein toilettasje (12,7 bij 3,8cm) bij die je met klittenband aan de grote toilettas vast kan zetten. Hier passen echt maar heel kleine make-up producten in, maar het is een leuk cadeautje. 

Ik ben heel blij met mijn producten en de cadeautjes die ik bij mijn bestelling kreeg. Het was echt de moeite waard en alles werd ook nog eens gratis verzonden. Een erg leuke manier om kennis te maken met het merk Yves Rocher.

Heb jij al eens iets geprobeerd van het merk Yves Rocher? Wat vond jij ervan?