woensdag 14 september 2011

Shoplog #2

De afgelopen paar weken ben ik een aantal keer naar de stad geweest en heb ik wat leuke spulletjes bij elkaar verzameld. Ook heb ik nog wat producten gewonnen, die ik ook meteen even wil laten zien aan jullie. Kijk maar mee..
Ik was niet echt op zoek naar een nieuwe broek, maar toen ik door de bershka winkel liep moest ik deze toch even passen. Het is een mooie grijze skinnyjeans en ik ben er heel erg blij mee -pretty! Broeken van de Bershka zijn zo'n beetje de enige die ik pas, omdat ik erg smal ben, maar wel erg lange benen heb. Deze broek is lekker lang, dus perfect voor mij! Hij kostte €19,95. Beter kan niet toch?
Ook had ik een paar maanden geleden een basic zwart rokje bij de Bershka gekocht, maar deze droeg ik zo vaak dat ik op zoek ging naar een extra exemplaar. Bij de Bershka hadden ze er helaas geen meer, maar ik herinnerde me dat ik op een aantal blogs had gelezen over dit soort rokjes bij H&M, dus ben daar even gaan kijken. En ja hoor, daar hadden ze ongeveer dezelfde rokjes in verschillende kleuren voor maar €4,95. Die nam ik natuurlijk mee in het zwart!
Zoals volgens mij elke beauty addict wel al weet, heeft Catrice hun assortiment op de schop genomen. Een aantal artikelen waren een tijdje geleden te koop met 50% korting, omdat zij uit het assortiment zouden gaan. Van veel producten - vooral de lakjes! - vond ik het erg jammer, maar gelukkig komen daar ook weer nieuwe producten voor in de plaats. De lakjes vond ik stuk voor stuk erg mooi, maar heb me voor nu toch nog maar even ingehouden en heb dus 3 lakjes meegenomen: Khaki Perry, Captain Sparrow's Boat en Marilyn & Me. Het liefst zou ik ook alle andere nieuwe lakken kopen, maar dat zal mijn portemonnee jammer genoeg niet toestaan.
Niet alleen Catrice, maar ook Essence heeft veranderingen aangebracht in het assortiment. Hier was ik ook weer het meest enthousiast over de nagelproducten. Essence kwam met een nieuwe nail art special effect topper, die een soft touch effect zou moeten geven. Ik denk dat het gewoon een matte top coat zal zijn, maar die moet ik nog uitproberen.
Ook zijn er nieuwe colour & go lakjes toegevoegd, waarvan ik er nu nog maar een heb aangeschaft, die er erg bijzonder uitzag. Het is een glitterlakje met blauwe en groene glitters. Ik verwacht niet dat hij zal dekken, maar ik denk dat hij over een dekkend blauw lakje erg mooi is!
Ten slotte bracht Essence ook twee nieuwe cracking top coats uit in het blauw en zilver. Een zilvere cracking top coat heb ik al van het merk P2, dus ik heb alleen de blauwe meegenomen. Het is een mooie donkerblauwe kleur en ik ben benieuwd hoe mooi hij zal 'cracken'.
Zoals ik aan het begin van dit artikel al vertelde heb ik ook een aantal dingen gewonnen. De Etos Shower Scrub heb ik gewonnen via de facebookpagina van Etos. Ze geven hier soms een eigen merk product weg en deze keer was ik een van de gelukkigen.
Op Lovely Fashionista's, beautyblog van Merel, heb ik een nail art pakketje gewonnen met een winactie. Een stickervelletje, een potje met roze 'druppeltjes' en blauw/groen/paarse open rondjes, waarmee je jouw nagels kan opvrolijken. Ik ben er heel blij mee en zal er zeker wat leuks mee gaan doen. Bedankt Merel!
De Fa Nutriskin Bodylotion heb ik niet gewonnen, maar met de punten van mijn voordeelkaart van kruidvat gehaald. Als je 100 punten (voor elke euro krijg je 1 punt) op je kaart hebt staan kun je een bon uitprinten, waarmee je de bodylotion gratis kan gaan halen bij kruidvat. Ik ben hier erg benieuwd naar!

Dit waren de producten die ik de afgelopen paar weken heb gekocht, ontvangen en ingewisseld. Ik heb ook nog een paar producten gekocht van de nieuwe LE van Essence: NATvenTURista, die je in losse artikelen nog voorbij zal zien komen. Wil je van een specifiek product meer weten, swatches zien of een review lezen, laat het weten in de comments!

Heb jij al wat gekocht van het vernieuwde assortiment van Catrice of Essence? Heb jij een voordeelkaart van kruidvat of heb je misschien zelfs al wat punten ingewisseld?