vrijdag 23 september 2011

Essence NATvenTURista Nagellakjes

De Limited Edition NATvenTURista die nu in de winkels ligt leek me een erg mooie LE. Na het zien van de persfoto's wilde ik vooral de nagellakjes en gelliners hebben. Toen ik de nagellakjes in het echt zag was ik bang dat de twee lichtste kleurtjes heel slecht zouden dekken, dus heb ik alleen de twee donkerdere kleurtjes meegenomen.
Het eerste kleurtje is Barefoot through the moss. Een mooi groen moskleurtje met hele lichte zilvere shimmer. Deze kleur is ook uitgebracht in gelliner, die je later ook nog in een artikel gaat zien. Op naar de swatch..
Hier kun je dit mooie kleurtje op mijn nagels zien. Ik vind het een bijzonder kleurtje, dat perfect past bij het herfstseizoen. Op de foto heb ik 2 laagjes op en ik vond dat hij erg fijn lakt en ook best snel droogt. Ook is hij niet te dik, maar ook niet te waterig, waardoor ik bijna geen foutjes hoefde te corrigeren. Ik ben heel blij met dit lakje en zal hem ook zeker vaak gaan dragen!
Het lakje Mother Earth Is Watching You is een mooi bronzen kleurtje ook met een lichte zilvere shimmer erin. Ook deze kleur is naast de nagellak ook in gelliner verkrijgbaar en die vind je ook in een volgend artikel.
De kleur kreeg ik helemaal niet goed op de foto. In het echt is hij namelijk een stuk bruiner, meer zoals de kleur op de vorige foto in het flesje. Ook deze kleur vind ik erg mooi en dekte in 2 laagjes. Ik had verwacht dat hij heel streperig zou lakken, maar hier heb ik helemaal geen last van gehad. Een meevaller dus en een erg mooie aanwinst voor mijn nagellakstash!

Ik ben heel blij dat ik deze twee lakjes toch heb gekocht, ondanks mijn twijfels over de fijnheid van het lakken en zal deze kleurtjes nog vaker uit mijn stash pakken. 

Essence NATvenTURista is een LE, dus je moet snel zijn, op is op. Deze lakjes kosten €1,79 per stuk en ik vind het zeker een prachtig prijsje voor deze toch fijne lakjes!

Heb jij al iets van deze LE gescoord?