zaterdag 17 september 2011

Tip: Winactie #2

Een weekje geleden gaf ik jullie een tip over een winactie van een geurtje van Yves Rocher, maar deze keer heb ik een nog veel leukere winactietip voor jullie in petto (althans, ik vind het een leukere winactie, dat is natuurlijk wel erg persoonlijk)

Op Beauty Before Breakfast kun je nu door een van de verjaardag winacties - ja, je hoort het goed, er zijn er nog meer, dus neem zeker ook een kijkje als je deze winactie niet zo leuk vindt! - drie P2 Crackling Top Coats winnen, de nieuwe kleuren dus! Aangezien ik niet zomaar even naar Duitsland kan om ze zelf te gaan halen, vind ik deze winactie geweldig. Ik ga ervan uit dat meer meiden dit leuk zullen vinden, dus allemaal naar BBB en meedoen met deze winactie!

Zoiezo vind ik Beauty Before Breakfast een super leuke blog met een persoonlijk tintje. Je krijgt originele afwisselende artikelen. Lekker veel over nagellak, maar ook zeker veel leuke andere onderwerpen!

Hier een aantal van mijn favoriete artikelen van de laatste tijd:

Die wil ik zo graag een keer gaan maken, maar ik denk dat ik nog wel een aantal keer zal moeten oefenen voordat het er ook zo mooi uitziet.

Ik vind die ooglook echt prachtig. Die kleuren en de wimpers - gorgeous!

Een hele handige tip als je meerdere Sleek palettes hebt, aangezien je aan de buitenkant niet kan zien welk palette je in je handen hebt.

Een aantal hele mooie ooglooks met prachtige kleurcombinaties en wat een mooie foto's ook bij al die looks!

Dit waren een aantal van mijn favoriete posts van de laatste paar weken. De eigenaresse is dus net jarig geweest, dus ga haar feliciteren  en neem een kijkje bij de verschillende winacties! Die P2 Pearl Crackling Top Coats zijn erg bijzonder, dus ik ga zeker even meedoen. Jullie ook?