vrijdag 16 september 2011

NOTD: Catrice Marilyn & Me

In mijn shoplog hebben jullie dit lakje al voorbij kunnen zien komen, maar vandaag ga ik jullie vertellen wat ik nou eigenlijk van dit nieuwe Catrice lakje vind. Op veel blogs las ik dat een aantal meiden teleurgesteld waren door deze lak, omdat hij heel sheer was, maar vind ik dit ook?

Toen ik zag dat Catrice dit lakje uit ging brengen werd ik helemaal blij! Rode kleuren zijn niet echt mijn ding en ik draag nauwelijks rode nagellak, maar dit kleurtje vind ik toch wel erg bijzonder. Er zitten subtiele glitters in en dat maakt dit lakje voor mij echt prachtig. 
Isn't it gorgeous? Ik vind het echt een super mooie kleur, die ik ook zeker vaker zal gaan dragen. Hij lakt fijn en blijft met top coat best een aantal dagen zitten bij mij. Maar nu die dekking. Op veel blogs had ik dus al gelezen dat de dekking tegenviel, dus toen ik deze lak ging uitproberen was ik wel erg benieuwd. Ik vond dit dus echt wel meevallen! Oke, hij dekt wat minder dan de meeste lakjes die ik van Catrice heb, maar na 3 laagjes (zoals op de foto) is hij toch volledig dekkend en zie je mijn nagels er niet meer doorheen.

Ik ben dus zeker tevreden met dit lakje en voor die prachtige rode kleur met glitters heb ik het over om er wat langer over te doen en dus 3 laagjes aan te brengen! 

Catrice Nail Laquers zijn te koop bij Kruidvat en Trekpleister en kosten €2,49. Hiervoor krijg je 10ml product. 

Wat vind jij van deze kleur? Zou jij het erg vinden dat deze lak in 3 lagen 'pas' dekkend is?