donderdag 22 september 2011

NOTD: Catrice Marilyn & Me + Top Coat

In de nagellak tag van een paar dagen geleden had ik deze NOTD al aangekondigd. Ik vertelde dat ik nog steeds Marilyn & Me van Catrice op mijn nagels had, maar dat ik er een top coat overheen aangebracht had, maar die liet ik nog even geheim. Kunnen jullie raden welke top coat het is?
De nieuwe Essence cracking top coat in het blauw! Ik was zo benieuwd naar deze top coat dat ik hem graag zo snel mogelijk wilde uitproberen en deze combinatie leek mij best mooi, maar wel apart, dus deed ik een poging. Het zou natuurlijk een best opvallende combi worden, maar daar houd ik wel van!
Dit was het resultaat! Ik vind het een geslaagde combi. Ik zou dit niet zo zelf bedenken, maar Marilyn & Me had ik nog op en ik was gewoon heel benieuwd naar de nieuwe top coat. Toch zal ik deze combinatie denk ik nog best een keer maken. Hij is vrij opvallend, maar ik vind de kleuren mooi bij elkaar passen. Over het lakje Marilyn & Me hoef ik niet echt veel meer te vertellen, want deze heb ik al laten zien in een eerder artikel
Over de top coat kan ik zeker wat zeggen. Kijk hoe mooi die kleur is! Gorgeous! Ten minste, dat is mijn mening natuurlijk, maar ik vind het zeker een mooie blauwe kleur. Ik vind donker blauw voor een cracking top coat ook veel mooier dan licht, dus ik was hier zeker blij mee. Ook ben ik erg tevreden over de manier waarop hij 'crackt'. En kun je zelf het effect een beetje regelen door te experimenteren met dikkere en dunne laagjes. 

Voordat ik deze combinatie ging uitproberen was ik niet zeker of ik het wel mooi zou vinden, maar ik ben zeker blij met deze combi! Ook over de kwaliteit van de nieuwe cracking top coat ben ik tevreden en hopelijk zal ik er nog meer leuke combinaties mee maken.

Marilyn & Me van Catrice en de Essence Cracking Top Coat zijn te koop bij kruidvat. Het Catrice lakje kost €2,49 en de top coat €1,79. Lekker cheap toch?

Weet jij nog een leuke combinatie met deze blauwe cracking top coat? Any suggestions?