donderdag 15 september 2011

Gratis Dr. van der Hoog Frambozenmasker

De lezeressen van het tijdschrift Fancy hebben ervoor gezorgd dat het frambozenmasker van Dr. van der Hoog is uitgeroepen tot beauty product 2011. Een rede voor een feestje en Dr. van der Hoog wilde dit graag met zijn klanten vieren!
Bij elke bestelling van €15,- of meer in de webshop van Dr. van der Hoog krijg je er het frambozenmasker gratis bij! How nice! Dr. van der Hoog heeft een verzorgingslijn voor alle verschillende huidtypen, dus er zit vast wel iets tussen dat geschikt is voor jou. Ik zal wat tips met jullie delen.
Clearskin day & night control is een crème in een tube die helpt bij puistjes en onzuiverheden. Het matteert de huid, zonder deze uit te drogen. Ook is het handig dat je deze crème als dag- en nachtcrème kan gebruiken. €9,49 voor 50ml.
De hypo-allergeen dagcrème is bedoeld voor de gevoelige huid. Het product bevat geen parfum of kleurstoffen. De crème heeft een vochtregulerende werking. Deze crème is er ook in een anti-rimpel versie. €12,49 voor 50ml.  
Ik vind eigenlijk bijna alle maskers van Dr. van der Hoog fijn, maar dit is - zoals je al eerder in mijn top 5 van gezichtsmaskers hebt kunnen zien - een van mijn absolute favorieten! Het verwijdert dode huidcellen en mijn huid wordt er mooi glad van, zonder droog aan te voelen. €2,10
De Puur matterende dagcrème van Dr. van der Hoog is samen met de day & night control mijn favoriete matterende crème. Ik zou deze zeker aanraden en over dit product zal binnenkort ook een review op mijn blog komen. €9,49 voor 50ml.

Leuke actie toch? Ik ben dol op dit merk en zou iedereen aanraden eens iets te proberen. Ze hebben vast een product dat bij jouw huidtype past! Deze actie is geldig t/m 30 september 2011 en als je €25 of meer besteld worden de producten ook nog eens gratis verzonden.

Wat vind jij van het merk Dr. van der Hoog?


Bron foto's