donderdag 8 september 2011

Kleur Bekennen: Lila

In Kleur Bekennen ga ik op zoek naar items met dezelfde kleur. Dat kan make-up zijn, maar ook accesoires en kledingstukken. Deze keer is de kleur lila aan de beurt. Een kleur die ik zelf heel mooi vind, omdat hij lekker vrolijk is, maar niet too much.
1. Jurk H&M €14,95
Een vrij lange jurk, die je met een satijnen strikband in je nek vastmaakt. Op deze foto kun je het niet al te goed zien, maar hij is ook gestippeld. Een beetje zomers natuurlijk voor het weer nu, maar hij is in de aanbieding voor €14,95 in plaats van €39,95, dus als je dit soort jurkjes leuk vind moet je nu je slag slaan!
2. Twister Ring Single €15,-
Een hele aparte ring, die in veel verschillende kleuren verkrijgbaar is! Elke ring wordt met de hand gemaakt en is uniek in vorm. Twister is een Nederlandse fabrikant en je kunt de ring bestellen via Trendysieraden voor 15 euro.
3. Where's My Caddy-Li-Lac Mono Eyeshadow Catrice €2,79
Een mooie licht paarse kleur oogschaduw van Catrice. Ik denk dat hij helaas uit het assortiment is gegaan, maar dit weet ik niet zeker. Maar wie weet kun je hem nog scoren in een kortingsbak ergens bij kruidvat.
4. Bronx Leren Pumps €35,-
Deze pumps vind ik zo leuk! Het leren paar heeft een open teen en beklede naaldhak en dat strikje - how cute! Ook deze pumps van het merk Bronx kun je nu met een fikse korting scoren bij Wehkamp, want oorspronkelijk kosten ze namelijk 90 euro.
5. Riem Invito €12,99
Een leuk dun riempje van Invito obviously in de kleur lila. Hij is gemaakt van imitatieleer en kost bijna 13 euro. Dit soort riempjes zijn altijd leuke hebbedingetjes en zijn handig te combineren.
6. Lucky In Lilac Nail Laquer Catrice €2,49
En natuurlijk kan een catrice nagellakje in dit rijtje niet ontbreken! Lucky In Lilac is een heel mooi licht paarse kleur. Ik heb hem zelf ook en hij lakt fijn en dekt zeer goed.

Dit waren de lila gekleurde spulletjes die ik gevonden heb. Ik vind vooral de pumps super met het strikje en de ring is ook heel apart en lijkt me echt leuk om te hebben!

Wat vind jij van de kleur lila? En wat vind je van dit soort artikelen, is het voor herhaling vatbaar?