zaterdag 14 juli 2012

Catrice Coolibri Nagellak

Eerder konden jullie de Eye Shadow Pens zien en vandaag is het de beurt aan de lakjes. Ik hoorde verschillende verhalen over de nagellak uit deze collectie. De een vond ze helemaal geweldig en de ander vond ze leuk, maar niet bijzonder. Omdat je deze week korting kreeg op de lakken van Catrice heb ik ze toch maar allemaal gekocht en ik moet zeggen dat ik hier geen spijt van heb gehad!
Birds Flying High is een kleur die me op het eerste gezicht niet heel bijzonder leek, maar uiteindelijk mooier was dan ik had verwacht. Het is een helderblauwe kleur zonder enige shimmer of glitter. Ik ben een fan van bijzondere kleuren met shimmer, glitter, flakies en vanalles en nog wat, maar een mooie crèmekleur kan ik ook erg mooi vinden en bovendien zijn die altijd erg fijn voor nail arts. Hij lakt fijn, dekt in twee laagjes en droogt snel. 
Twist Of Lemon is het zoveelste gele lakje dat ik heb gekocht in de hoop dat ik eindelijk een echt mooie en fijne gele lak gevonden zou hebben. De perfecte gele lak heb ik nog niet gevonden, maar hij komt heel dicht in de buurt! De kleur is felgeel met een mooie shimmer, maar neigt af en toe een beetje naar mosterdgeel. Daarom vind ik het niet de perfecte gele kleur, maar hij is toch wel erg mooi. Ook dekt hij gelukkig gewoon in twee wel iets dikkere lagen en droogt hij ook nog eens snel. Mijn zoektocht naar de perfecte gele nagellak gaat door, maar hier kan ik tot die tijd in ieder geval wel mee vooruit!
Abloom is een kleur die niet heel erg bijzonder is, maar wel heel mooi! Het is een mooie knalrode kleur. Echt een klassieke kleur met een soort jelly finish. Hij dekte alleen niet heel goed, maar drie dunne laagjes zorgen ervoor dat hij mooi dekkend is. Twee dikkere lagen zou ook kunnen, maar ik werk liever met dunne laagjes. Ook deze lak droogt weer snel en heb je trouwens die glans gezien? Ik vind hem prachtig!
Exotica is de eerste wat meer bijzondere lak. Op het eerste gezicht lijkt het een doodnormale feloranje lak, maar als je goed kijkt zie je een super mooie rood/roze shimmer.  Hij lakt fijn, dekt prima in twee dunne laagjes en droogt snel. Dit is zeker mijn favoriet uit deze collectie!
Nog even een foto met flits om de shimmer wat beter te laten zien. Mooi toch? I love it! Ik vind trouwens ook de flesjes er erg leuk uitzien met het accent op de dop!
Ten slotte hebben we nog Virgin Forest. Een mooie groene lak met lichte metallic finish. Een lak die een beetje buiten de boot valt in de collectie, maar hem misschien wel iets interessanter maakt. Het is een kleur die je niet zo vaak tegenkomt. Ik vind het wel jammer dat hij wat streperig lakt, maar verder dekt hij super goed in twee dunne laagjes en droogt hij snel, dus dat vind ik niet zo'n grote ramp. Dit is naast Exotica mijn andere favoriet uit deze LE.

Ik heb een tijdje getwijfeld, uiteindelijk ben ik zeker blij dat ik ze toch allemaal gekocht heb. Je kunt ze nu nog halen met de korting. Alle Catrice lakken zijn namelijk 2 voor €4. Het zijn allemaal mooie kleurtjes en ook perfect voor de zomer. Nu moet het zonnetje zich nog wat meer laten zien en dan is het helemaal goed!

De Catrice Coolibri Nail Laquers zijn te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor €2,49 per stuk, maar zijn nu bij Kruidvat dus in de aanbieding. En kijk dan ook meteen even naar de producten die uit het assortiment gaan, want daar zitten echt een paar mooie en fijne dingen tussen!

Ohh, wacht wacht. Op Yazilicious kun je nu de nagellak Exotica winnen samen met de lippenbalsem uit deze collectie. Ik zou zeggen. Go go en doe mee! 

Wat vind jij van de lakken uit deze collectie?