maandag 23 juli 2012

I'm Back + Shoplog

Jullie hebben er waarschijnlijk niet zo veel van gemerkt - behalve dan dat ik niet op de comments heb gereageerd - maar ik ben 5 dagen weg geweest. Ik zat in een droompark in een bungalow op de Hoge Veluwe. Het was kort, maar we hebben gelukkig best goed weer gehad en hebben leuke dingen gedaan. Ik ging met mijn ouders en mijn zus en een kort verslagje komt nog langs, maar vandaag laat ik de spulletjes zien die ik geshopt heb zien. Veel is het niet, maar het zijn wel erg leuke dingen vind ik!
De film The Smurfs kwam al langs in Movie Night en daar liet ik al merken hoe dol ik ben op deze film! Ik kan hem echt nog wel 5 keer kijken en toen we aan het shoppen waren zag ik hem staan in de aanbiedingbak waarbij je 2 DVD's kon kopen voor €15. Samen met mijn zus heb ik gebruik gemaakt van deze aanbieding en smurf eens welke zij gesmurft heeft? Natuurlijk, ook the smurfs!

De boeken van Jill Mansell lees ik altijd met veel plezier en regelmatig zie je een pocket versie ergens in de aanbieding liggen voor een paar euro. Zo ook Millies Flirt, eentje die ik nog niet had. Ik kon hem kopen bij V&D in Arnhem voor €4, altijd leuk!
Een aantal van jullie weten het misschien wel, maar ik koop eigenlijk overal bellenblaas! Als ik op vakantie ben, waar dan ook, moet ik een nieuw flesje kopen en deze keer ben ik goed geslaagd. Hoeveel ik er inmiddels heb weet ik niet, maar wie weet moet ik ze een keer gaan tellen. Ik heb een bellenblaas van Winnie the Pooh, Disney en Finding Nemo gekocht. Die van Nemo vooral, omdat we in de dierentuin de clownvis gezien hadden. Alle kinderen daar helemaal overdonderd: Oma!/Opa!/Mama!/Papa! KIJK! EEN NEMO-VIS! Te schattig.
Ik ben dol op panty's met prints. Ik heb al met strikjes, dierenprint, hartjes en nog meer, maar toen we bij V&D waren kon ik het niet laten om even in de bakken te zoeken en toen vond ik deze panty met een hele mooie rozenprint. Hij kostte €6,99 en aangezien ze bij 'mijn V&D' bijna nooit leuke panty's met print hebben, moest ik deze hebben!
Mijn ouders en zus bij boekwinkel De Slegte betekent maar een ding: minstens één uur in die winkel rondhangen. Don't get me wrong, ik hou echt van boeken en van lezen, maar meer dan een uur in zo'n winkel zijn, dat lukt me gewoon niet. Lucky me, dat er een The Body Shop naast zat! 

Ik wilde al een tijdje een Beautifying Oil en heb gekozen voor de geur Moringa. Heerlijke geur! Deze kost €9 voor 100ml. Ook nam ik een Born Lippy Strawberry Lip Balm mee, omdat deze voor €2 in de uitverkoop was. Bovendien wilde ik al een tijdje een product uitproberen van de Deep Sleep lijn en aangezien ik goede dingen had gelezen over de Pulse Point Balm ging die ook met mij mee naar huis. Deze balsem die je op je slapen moet aanbrengen zorgt voor ontspanning en kost €12.
Ten slotte kon ik het ook niet laten om een Body Butter uit de sale mee te nemen. Ik heb gekozen voor de geur Passion Fruit en deze kostte mij €10. Het is mijn eerste body butter van The Body Shop en aangezien er zoveel positieve verhalen over te ronde gaan ben ik heel erg benieuwd!

Dit was alles wat ik gekocht heb tijdens ons korte shoptripje naar Arnhem. Het is niet zoveel, maar stuk voor stuk zijn het dingen waar ik heel blij mee ben. Ergens de komende dagen komt er een kort verslagje online met foto's en dan zullen jullie meer horen over wat we allemaal gedaan hebben.

Wat voor dingen koop jij als je op vakantie bent?