maandag 9 juli 2012

Quick Jewels: My iMenso Sieraden

Sinds een paar maanden ben ik helemaal in de ban van de sieraden. Het aantal sieraden dat ik heb wordt veel te snel veel te veel. Regelmatig kom ik leuke webshops met sieraden tegen, maar bij Quick Jewels hebben ze toch wel een heel bijzonder concept: My iMenso.

Dit concept geeft jou de gelegenheid om je eigen persoonlijke sierraad samen te stellen, dat helemaal voldoet aan al jouw wensen. Je hebt op de site een grote collectie aan colliers, medaillions en munten, welke je dus allemaal met elkaar zou kunnen combineren. Voor in het medaillon kun je verschillende munten aanschaffen (schelpen, edelstenen of met gravure), maar je kan er bijvoorbeeld ook zelf een foto in stoppen van je moeder, zus, neefje, hond, goudvis of knuffelbeer!

Door deze veelzijdigheid kun je dus een sierraad samenstellen dat helemaal bij jou past en hier ook in variëren, zodat je sieraden altijd bij je outfit en mood passen. Bestel bijvoorbeeld een zilveren collier met een bijpassend medaillion, waarbij je een aantal verschillende munten besteld of laat je favoriete foto van diezelfde moeder, zus, neefje, hond, goudvis of knuffelbeer graveren in een munt om het nog persoonlijker te maken! 

Er zijn zoveel verschillende mogelijkheden dat ik bijna niet weet wat ik moet noemen en wat niet. Ik adviseer eigenlijk iedereen gewoon om een kijkje te gaan nemen op de site en te kijken wat jij het mooist vindt, want de collectie is zo uitgebreid dat ik me niet voor kan stellen dat er voor jou niets bij zit! Natuurlijk kun je ook een mooi sierraad samenstellen voor iemand anders. Ik zou  zo'n persoonlijk cadeau in ieder geval erg mooi vinden!

Duss.. kijk rond, mix & match en stel zo jouw perfecte sierraad samen bij Quick Jewels. Het enige probleem dat ik ervaar bij het concept van My iMenso sieraden, is hoe ik zou moeten gaan kiezen tussen al die mooie colliers, medaillons en munten! Too many pretty things!