donderdag 5 juli 2012

Catrice Cruise Couture Nagellak + Gel Eyeliner

De nieuwe LE Coolibri ligt in sommige filialen alweer in de winkels, maar toch wilde ik de spulletjes van de Cruise Couture collectie nog even aan jullie laten zien! Ik heb nog schappen bijna helemaal vol zien staan, dus je zal de producten nog best kunnen vinden. En staat de nieuwe LE er al, dan kun je ze misschien nog wel uit de kortingsbak vissen.
Laat ik maar beginnen met de lakjes. Als eerste heb ik Nautica gekocht. Een erg donkere blauwe lak met een hele lichte shimmer, die eigenlijk in het potje al amper te zien is. Mag ik trouwens alvast even zeggen dat ik het accent op de dop heel erg leuk vind!
De kleur vind ik niet heel bijzonder, maar wel mooi. De shimmer is in het flesje al amper te zien, dus op je nagels helemaal niet. Gewoon een simpele donkerblauwe lak, maar wel met een hele sterke glans, zoals je ook op de foto kan zien! 
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik hem niet zo fijn vond lakken. Hij was wat streperig en uiteindelijk viel het niet zo op, maar ik heb natuurlijk liever lakjes die fijn en moeiteloos lakken. Hij dekt in twee lagen en droogt gelukkig wel snel. Niet echt een aanrader, maar als je van dit soort kleuren houdt, houd ik je ook niet tegen natuurlijk!
Vervolgens hebben we een mooie roze kleur genaamd Welcome To Pink Tropez. Ook dit is weer geen hele bijzondere kleur, maar door zijn felheid wel meer mijn smaak. Ook hier weer een leuk detail op de dop.
Dit is een kleur zonder enige shimmer. Een mooie felle roze kleur, echt zo'n snoepjeskleur vind ik. Ook de glans is bij deze lak weer duidelijk aanwezig, ik kan gewoon mezelf er bijna inzien, zoveel glanst het! Deze lak vind ik wel fijn lakken en dekt ook gewoon in twee laagjes. Hij droogt snel en is een mooie basic roze lak. Ook leuk als basis voor een vrolijke zomer nail art!
En ten slotte nog mijn favoriete lak van deze collectie. Feel The Yacht Beat is een prachtige lichtblauwe kleur, die wat neigt naar grijs. Deze lak heeft een mooie blauwe shimmer die je op de foto niet echt ziet. Op je nagels zie je de shimmer ook niet echt, maar 'onbewust' geeft het wel een apart effect aan deze lak. Ook de glans is in deze lak weer duidelijk aanwezig.
Hij lakt fijn, dekt in twee laagjes en droogt ook snel. Ik ben helemaal blij met deze nagellak en zal hem zeker vaker gaan dragen! Het is een best opvallende kleur, maar het is ook weer een heel neutrale kleur. Het kan gewoon bijna altijd, waar je ook naartoe gaat, welk seizoen het ook is. I love it!
Naast de drie nagellakjes heb ik ook de Gel Eyeliner meegenomen uit deze collectie. Ik hou van kleuren en gebruik ook regelmatig verschillende kleuren eyeliner of oogpotlood. Een donkerblauwe gel eyeliner had ik nog niet, dus deze wilde ik graag aan mijn stash toevoegen. Nog steeds ben ik lerende wat betreft het maken van een mooie wing, maar hopelijk gaat dat nu ik een extra kleurtje heb helemaal goedkomen!
Het is een diep donkerblauwe kleur, die op je huid iets lichter wordt, maar niet al te opvallend is. Houd je niet zo van opvallend, maar zou je wel graag een keer een andere kleur willen proberen, dan kan ik je deze zeker aanraden! Dit is mijn eerste gel eyeliner van Catrice en ik kan zeggen dat deze een stuk zachter is dan die van Essence. Mijn kwastje zat er bijna tot aan de bodem in toen ik hem uit ging proberen.
Omdat de structuur dunner was, had ik wel even moeite met mooi aanbrengen, maar dat ligt aan mij en niet aan de eye liner. Als jij het fijner vindt werken, is deze perfect voor jou, maar ik moet er nog even aan wennen. Zoals je op de foto kunt zien is de kleur duidelijk blauw, maar niet te opvallend.
Hij brengt gewoon goed aan en is goed gepigmenteerd. Wat ik het fijnste vind aan deze eye liner is dat hij ook echt de hele dag op zijn plek blijft zitten. Dit heb ik bij andere eye liners al vaak anders gezien! 

Van de lakjes zou ik dus vooral Feel The Yacht Beat aanraden en de gel eyeliner is een aanrader als je een keer iets anders wil dan zwarte eyeliner, maar nog niet te veel wil opvallen. Natuurlijk is het ook een aanrader als je van blauw of van eye liner houdt. Oke, oke, ik hou op. De eye liner is gewoon een aanrader!

De Nail Laquers zijn te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor €2,49 en de Gel Eyeliner kost €3,99. Mooie prijsjes, maar ben wel snel, want het is een limited edition en de volgende LE staat alweer voor de deur!

Heb jij iets van de Cruise Couture LE gekocht?