zaterdag 21 juli 2012

Catrice Uit Assortiment: Nagellak #2

Niet de C.I.A., maar CUA: Catrice Uit Assortiment. Zoals een deel van jullie vast inmiddels wel weet gaat Catrice het assortiment weer veranderen en moeten een aantal producten uit de schappen verdwijnen. Gelukkig komen er weer leuke producten voor terug, maar omdat je de producten die eruit gaan nog kan scoren met 50% korting wilde ik de producten die ik daarvan heb aan jullie laten zien. Ik heb oogpotloden, lipsticks, blushes en natuurlijk nagellak, dus ik ga het verdelen over een paar artikelen. Eerder konden jullie al vier lakjes zien en vandaag show ik jullie de andere vijf van de lakken die ik heb die uit het assortiment gaan!
Captain Sparrow's Boat is een lak die nog maar net in het assortiment zit. Het is een donkergrijze lak met een metallic finish. Heel apart en mooi, maar het is wel heel jammer dat hij streperig lakt. De substantie van de lak is een beetje dikkig. Hij lakt verder op zich wel prima en hij dekt wel bijna in één laagje. Door de streperigheid draag ik hem niet zo vaak, maar ik heb wel ontdekt dat hij ook best leuk is om mee te stempelen. Omdat hij iets dikker is en ook heel goed dekt is kan je deze daar prima voor gebruiken. 
Sing: Hey Dirty-Lilah! is een nieuwe favoriet van me geworden. Ik was al tijden op zoek naar een mooie draagbare licht grijze lak en die heb ik gevonden! De licht grijze lak heeft een hele lichte lila gloed eroverheen, wat hem voor mij toch meer bijzonder maakt. Hij lakt heel fijn en dekt in twee laagjes. Wat een mooie, subtiele, maar toch speciale kleur!
It's Rambo Nr.5 is een mooie legergroene kleur, die ik nog niet in mijn stash had voor ik deze kocht. Dit is een van de lakken die ik nog met 50% korting heb gehaald. Ik wilde hem toch wel graag hebben aangezien ik nog niet echt zo'n kleur lak had. Hij lakt fijn en dekt in twee laagjes. Prima lak dus!
Birdy Reloaded zit ook nog maar net in het assortiment en hij moet er alweer uit. Het is een van de fijnste gele lakken die ik heb. Ik heb hem een tijdje geleden in een artikel vergeleken met Don't Feed The Birds en Bye, Bye Birdy en deze kwam goed uit de test! Hij lakt niet perfect, maar fijner dan ik van gele lakken gewend ben en dekt bijna helemaal in twee lagen. Hij droogt verder snel en hij heeft trouwens ook een prachtige shimmer!
Browno Mars moest ik eigenlijk alleen al hebben om de naam. Ik luister heel vaak naar de muziek van Bruno Mars en deze lak moest en zou ik nog te pakken krijgen. Ik heb hem gelukkig gevonden en het is ook nog eens een erg mooie en bijzondere kleur. Hij is middenbruin met zilveren mini glitters. Het ziet er heel mooi uit, lakt heerlijk en dekt al bijna helemaal in één laag. Twee dunne laagjes zou ik aanraden, omdat dat de kleur iets intenser maakt en ervoor zorgt dat hij langer blijft zitten.

Pool Party At Night gaat ook uit het assortiment en die heb ik mijn bezit, maar ik kan hem nergens vinden. Hij moet als het goed is nog wel ergens in het huis hier zijn, maar dat wordt even zoeken. Ik heb hem dus niet kunnen swatchen, maar als je even op google kijkt zie je ook swatches van die mooie helderblauwe crèmelak. Hij lakt fijn en dekt in twee laagjes. 

Volgens mij is het wel duidelijk dat ik fan ben van de lakken van Catrice. Ze zijn makkelijk bij Kruidvat en Trekpleister te krijgen, kosten maar €2,49 per stuk en de meeste lakken fijn en dekken in twee laagjes. Deze lakken zijn samen met de lakken die ik eerder liet zien met 50% korting te koop, maar ben wel snel, want als ze eenmaal uitverkocht zijn, komen ze niet meer zomaar terug!

Wat vind jij van de kleuren die uit het assortiment gaan?