vrijdag 13 juli 2012

Tag: 7 Deadly Sins Of Beauty

De 7 Deadly Sins Of Beauty Tag is een tijdje geleden rondgegaan op blogs en op youtube en hij is sindsdien toch wel in mijn hoofd blijven hangen. Vandaar dat ik heb besloten hem toch nu gewoon te doen en me te wagen aan deze tag. De zeven zonden zullen aan de hand van zeven bijpassende vragen langs komen. Let's start!

Hebzucht

Wat is je goedkoopste beautyproduct en wat je duurste?
Als ik het puur bij make-up houd zijn mijn goedkoopste producten (zonder dat het in de aanbieding was) een aantal producten van het make-up merk MAX van de Action. Deze producten zijn bijna allemaal onder de euro en soms krijg je daar zelfs twee of drie items voor.
Ik geef niet zo snel geld uit aan hele dure dingen. Ik denk dat mijn duurste product de fixing spray is van MAC en ik heb er nog geen seconde spijt van gehad! 

Woede

Met welke producten heb je een haat-liefde verhouding? Welk product was het moeilijkst om aan te komen?
Met vloeibare eyeliner. Ik vind het zo mooi als het goed gelukt is, maar heel vaak gaat het ook gewoon fout en daar kan ik niet altijd even goed tegen!
Het enige product waar ik echt moeite voor heb moeten doen is Lemony Flutter van Lush. Hier zit namelijk geen Lush winkel in de buurt, dus moest ik er even voor reizen. Heel soms moet ik wel eens iets meer moeite doen om aan producten van een limited edition te komen, maar meestal ben ik daar gewoon op tijd bij!


Gulzigheid

Wat zijn je lekkerste beautyproducten?
Ik neem aan dat ik dit niet al te letterlijk moet nemen, want het is niet echt een gewoonte van me om beautyproducten te proeven. Ik denk dat alles wat ik heb van The Body Shop mijn lekkerste beautyproducten zijn, want die ruiken allemaal zo lekker! Toch hoort ook de Whipped Soap In A Jar tot mijn lekkerste beautyproducten. Ook al eerder genoemd product Lemony Flutter van Lush hoort in dit rijtje thuis!

Luiheid

Welk beautyproduct verwaarloos je uit luiheid?
Oehh, dat is een moeilijke vraag! Ik ben op make-up gebied niet zo'n lui persoon, maar als ik iets moet kiezen dan maar highlighter. Ik weet wel waar ik het aan moet brengen, maar breng meestal gewoon wat blush aan en dan stop ik ermee.
Soms verwaarloos ik ook wel eens het insmeren van mijn handen uit luiheid. Ik heb niet echt een erg droge huid, dus soms denk ik gewoon, laat maar zitten, want het is toch niet heel erg nodig!

Trots

Welke beautyproducten geven je het meeste zelfvertrouwen?
Ik denk dat het toch foundation en mascara is. Foundation, omdat ik een nogal rode huid heb en foundation de meest rode plekjes toch wel maskeert. Mascara om een wat meer open blik te creëren en ik zie er gewoon meteen een stuk beter uit met een beetje mascara op mijn wimpers!


Lust

Wat vind je het meest aantrekkelijk aan het andere geslacht?
Het klinkt heel erg cliché, maar ik let altijd op mooie ogen. Of het nou fel blauwe of prachtige donkerbruine ogen zijn dat maakt mij niet zoveel uit!
Om maar meteen het andere uiterste er ook even bij te nemen. Wat vind ik helemaal niet aantrekkelijk aan het andere geslacht? Zeker te weten te duidelijk aanwezige spieren. Heel veel meiden vinden het geweldig, maar ik houd er dus echt helemaal niet van! 

Jaloezie

Welke items zou jij het liefst ontvangen als cadeau?
Een aantal producten van The Beauty Bakery. Een grote poederkwast van MAC. Alles van The Body Shop? Deze vraag kan beter bij de zonde hebzucht of gulzigheid volgens mij!

Dit was de tag alweer en ik vond het erg leuk om hem in te vullen. Ik ga geen specifieke mensen taggen, maar als je het leuk vindt om hem over te nemen, ik hou je niet tegen! Laat het me dan wel even weten in de comments, want ik wil natuurlijk wel ook jouw antwoorden lezen.

Welke producten geven jou het meeste zelfvertrouwen?